Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   Frågor/Kommentarer på Luckystrikes spel (https://www.sharps.se/forums/tennis/3273-fragor-kommentarer-pa-luckystrikes-spel/)

perry 2010-08-14 01:20

tack!!!!

Erikbgif 2010-08-14 04:31

Tack Luckystrike!

Kirtap 2010-08-14 10:59

Kanon att du rekar Ana Ivanovic Lucky, jag spela henne imorse till 4.20....och det spelet känns såklart ännu bättre nu :)

Mulven 2010-08-14 11:00

Luckystrike. Ser att Bet365 har hcp +4.5 @ 1.90 på Ivanovic. Är det värt att lägga en slant på det?

Luckystrike 2010-08-14 11:39

Citat:

Ursprungligen postat av Mulven (Inlägg 55526)
Luckystrike. Ser att Bet365 har hcp +4.5 @ 1.90 på Ivanovic. Är det värt att lägga en slant på det?

Ja, utan tvekan.

tiltvm 2010-08-14 12:10

8/10 på ivanovic är inte de mycket? jag kritiserar inte dig, bara undrar =D

Luckystrike 2010-08-14 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av tiltvm (Inlägg 55555)
8/10 på ivanovic är inte de mycket? jag kritiserar inte dig, bara undrar =D

Beskriver bara spelvärdet som jag tycker det är på serbiskan. Spelar själv efter procentinsatser mellan 1-5 % som sagt, så jag spelar själv 4 % på Ivanovic.

Det kan tyckas mycket, men jag är ganska säker på att oddset är för högt här.

Danne 2010-08-14 12:18

Vad anser du om hcp spelet som skrevs om här uppe innan, hur många % kan det vara värt?
3-4% ?

Luckystrike 2010-08-14 14:33

Citat:

Ursprungligen postat av Danne (Inlägg 55561)
Vad anser du om hcp spelet som skrevs om här uppe innan, hur många % kan det vara värt?
3-4% ?

Ja, beror på om du spelar raka samtidigt. Spelar du bara hcp tycker jag det är värt 5-6 %, men spelar du rak också är 3-4 % mer rimligt. WTA matcher går gärna antingen eller, så finns alltid en risk med att spela för mycket genom att dra höga insatser på både hcp och rak pga det.

Mulven 2010-08-14 14:44

LS, tror du det kan vara större idé att kanske livebetta istället? Tänkte göra det och försöka gröna om Ivanovic får en bra start. Om det istället går åt andra hållet i början så borde ju oddset stiga på hcp också.

Danne 2010-08-14 14:55

Tack för ditt svar lucky, bestämde mig tidigare att spela hårdare på rak och bara normalt bet på hcp.

Luckystrike 2010-08-14 15:06

Citat:

Ursprungligen postat av Mulven (Inlägg 55618)
LS, tror du det kan vara större idé att kanske livebetta istället? Tänkte göra det och försöka gröna om Ivanovic får en bra start. Om det istället går åt andra hållet i början så borde ju oddset stiga på hcp också.

Går det åt helvete från början är jag tveksam till om Ivanovic har en chans. Hon behöver en bra start och komma in i flytet med sin forehand, hur den fungerar tror jag är nyckeln till om hon vinner eller inte. Den är såpass bra att inte ens världens kanske bäste defensiv-spelare Clijsters kan kontrollera den om den stämmer.

Att gröna ut om Ivanovic får en bra start låter som en vettig ide dock. Om jag gör det eller inte beror på spelbilden i matchen.

Mulven 2010-08-14 15:12

Citat:

Ursprungligen postat av Luckystrike (Inlägg 55629)
Går det åt helvete från början är jag tveksam till om Ivanovic har en chans. Hon behöver en bra start och komma in i flytet med sin forehand, hur den fungerar tror jag är nyckeln till om hon vinner eller inte. Den är såpass bra att inte ens världens kanske bäste defensiv-spelare Clijsters kan kontrollera den om den stämmer.

Att gröna ut om Ivanovic får en bra start låter som en vettig ide dock. Om jag gör det eller inte beror på spelbilden i matchen.

Ok. Är det så att du kommer vara tillgänglig på någon chatt under matchen? Kommer inte kunna se matchen men tänkte ifall du då ger tips på om man behöver gröna eller inte.

Luckystrike 2010-08-14 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av Mulven (Inlägg 55633)
Ok. Är det så att du kommer vara tillgänglig på någon chatt under matchen? Kommer inte kunna se matchen men tänkte ifall du då ger tips på om man behöver gröna eller inte.

Ja, kommer vara inloggad under matchen. Kan även vara inne på chatten.

Danne 2010-08-14 15:56

Blir det något spel på volleyboll i dagarna lucky?