![]() |
Även nordicbet har -1,5 till 2.0
Germany W - USA W Betting Odds, Volleyball - World Grand Prix Women |
Om inte USA vinner med 3-1 i set eller bättre, motsäger det egentligen all tänkbar logik. USA är bättre på varje position, det är jag helt säker på. Vinner de inte, är det bara pga mentala grejer. USA slog också Italien med 3-1, och Italien är väldigt mycket bättre än Tyskland, går inte ens att jämföra.
|
Går att få -1 @ 1.85, d måste väl vara ännu bättre?:cheers:
|
Citat:
eller blir det kryss på om de vinner med 3-2 och förlust? Vilken tomte du e som inte säger var du fått det oddset ifrån! E det Interwetten du menar, de sätter alltid ut -1, jag förutsätter att det e 3-vägshandikapp, hur kan 1,85 vara bättre än 2,00? |
Citat:
|
Citat:
glömde skriva att d var på Interwetten men vilket skit bolag. Hade satt in pengar där och när jag skulle lägga liret så var linan ändrad till -1.5:gun_bandana: |
Citat:
Om det skulle vara tvåvägshandikapp skulle alla spela där. |
Citat:
linan ändrades dock till -1.5 ganska snabbt:idiot: |
Luckystike, jag vet mycket väl din kapacitet och att du har en väldigt bra roi på ditt sheat över en längre period på det du spelar.
Min fråga var att det var länge sen jag såg dig reka 8 matcher samma dag, därför jag blev förvånad, för jag har inte sett det från dig tidigare. Men jag är med på vad du menar nu. Nattens matcher ser oneklig bra ut och vi får hoppas USA gör jobbet imorgon bitti!!! Tackar för rekarna och hoppas vi får se flera lite oftare än den senaste veckan (undantag idag) /Rasmus |
Roddick blev nyss bortdömd i TB i andra så Söderling kunde serva till 1-1. Av någon anledning fick han inte challengea trots att han hade kvar såna. Bollen var dessutom mitt på linjen, triiiist!
|
Citat:
|
aha, kollar i liggande ställning med lågt ljud, men nästan rätt då. omg åt mängden missade matchbollar för roddcik :(
|
Citat:
|
paddypower har 1,95 på volleybollen! högst just nu
|
Nordicbet plockade bort matchen
Unibet har 1.90 kvar |