![]() |
Tack för två utomordentliga rekar!!:)
hmmm...blev ju tre på sitt sätt med hcp som satt fint med vilket du rekommenderade. |
LS for prez!
|
Bartoli spelade riktigt bra i andra set mot Azarenka, men det räckte ändå inte, som var för stabil matchen igenom. Ändå 3/4 igår, och nya tag idag.
|
Innebär det att det kommer nya spel inom kort :)
|
Japp. Ute med nytt spel nu. Hoppas Kuznetsova har större flyt än Bartoli, som tappade 6-2 i 2a sets tiebreak.
|
Vi ser fram emot denna drabbning, låter som att kuz har väldigt bra chans att vinna tycker jag.
Som alltid rygg på dig lucky... |
Lycka till idag :)
|
Känns på förhand som två otroligt bra rekar idag:hattenav:
|
Citat:
|
Märkligt högt odds på Kuzen, länge sedan jag fått så fel i min värdering på hur bolagen skulle sätta oddsen, jag trodde på max 1,70 från deras sida.
Pennetta stod i 1,8 mot Wozniacki, italienskan fick stryk 46 06 mot Kuznetsova i San Diego. Jag såg matchen och det var lite kattens lek med råttan där, stor klasskillnad. Nu står Kuznetsova i 2,0 mot Wozniacki. Wozniacki har alltid haft bekymmer med de stora spelarna, har tex 0-17 mot fd världsettor/världsettan. Nu har Kuznetsova bara varit #2 dessvärre :rant: |
Super bra att du reka Azarenka LS,
jag har Azarenka att vinna hela turren till 8 ggr så hoppas verklingen att hon vinner lätt idag :) Rygg på spelen. |
Regntunga banor i Montreal. Det gynnar absolut inte Kuznetsova. Fan.
Matchen beräknas starta lite innan 12.30 för övrigt. |
Faan va trist om regntunga banor missgynnar henne Lucky. Spelade Kuznetsova på Betfair till 2.2. Kanske bäst att boka till ungefär samma odds o dra sig ur, eller?
|
Citat:
|
Jävla skit att man inte hann se detta innan hon vart bruten då skulle man försökt gröna:rant:
|