![]() |
Fish har ju dragit sig ur dubbeln pga skada, men fortsätter ändå i singeln. Därav att oddset stiger. Själv kör jag en dubbel med Isner och Tipsarevic.
|
Falla stigit från 2.8 till 3.4 på betfair :o
|
Vad hände med fish matchen den var uppe ett tag men försvann
|
Regn har skjutit upp alla matcher, enligt turneringens twitter är det på gång nu.
Legg Mason Tennis Classic Har: Fish 2-0 (ajdå att han var skadad) Marechenko 2-0 och fem megafyrligar med underdogs. Ska bli intressant att se om ngt överhuvudtaget sitter. |
Gilles SIMON! :)
Fin fina 4.50 ggr o Hcp gör morgonen lättare... Sweeting tappa en jmn match mot Verdasco, 4-6 5-7, synn men men nya idag. (Na Li kanske flyger ut @ 4 ggr mot Kerber i bra form tex) |
Allt mitt down the drain, borde bara kört på Tipsa istället. Jaja nya tag.
|
07 Aug 03:15 Janko Tipsarevic v Marin Cilic 3.25 1.33 --- bet365
Öh what? Missar jag ngt eller är det bara att gå in hårt på Tipsa? |
Citat:
Sen har jag inte sett dem lira i turren så säger inget om vad som är rätt eller fel, men dessa faktorer är nog ganska bidragande till oddsen. |
Sant Cilic borde kanske vara favorit. Dock senast de möttes i en tennismatch var dubbel i Davis Cup 10 juli i år.
Marin CILIC / Ivan DODIG (CRO) 3 2 4 Janko TIPSAREVIC / Nenad ZIMONJIC (SRB) 6 6 6 Serbien vann med 4-1 och Tipsarvic fick spela obetydlig sista singelmatch och vann också. |
Mindre peng på Tips blire...
|