![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Dent @ 5.370 Polansky @ 2.88 Gasquet @ 3.55 Wozniacki u17 @ 1.85 Dulgheru @ 2.07 Fade away |
Comprende -
vad säger din Oncourt om dagens? Ryggade två av gårdagens, båda satt! Errani och Sela utan setförlust! Tack för kaffet. |
det är ju några som spelade igår, som även ska spela idag. dent spelade inte igår eller?
|
Hoppas de visar matchen Dent Söderling, intressant med två ytterligheter mot varandra. Dent går alltid fram på nät och Soda går inte ens på nät om motspelaren sitter på 25 raden mittemot och käkar korv.
|
Piska inte Robin Dent rejält i Paris?
|
Citat:
|
Citat:
|
Gasquet och Polansky är intressanta drag idag. Vad tror ni om Eduardo Schwank mot Clement? 2.04 på bwin just nu på Schwank.
|
Citat:
|
Lirat japanen mot cilic @ 4.15
|
Lirar Carsten Ball 8/10 :thumbup:
|
Jaha Berankis och Polansky har gått ner. bara för jag tog dom imorse eller? :rolleyes:
|
Jag går in och maxbetar Pablo Cuevas +8 mot Mardy Fish. Bara för Fish vann senaste femsättaren sina set 6-0 6-0 6-1 är det inte troligt det händer igen. 1.85 NB
|
Testar en favorit parlay efter rekommendation:
Soderling De Bakker Cilic Melzer till 2.75 |
Bra Cuevas, 15 breakbollar breakde en gång, starkt koncentrerat gjort. :rant: Får man jobba i uppförsbacke resten av kvällen.
|
fick till att börja med bli kevin anderson som oncourt gav hela 74%, så 1,65 o drop testas.
extrabet ger 1,73 för er som har dem. |
Nästan lite flashbacks till 08. Marknaden övervärderar Federers chanser att vinna igen.
Kolla in oddset på slutsegare, 2.64. För helvete. Har sjunkit från 3.5 till 2.64 på en och en halv match. Att inte boka federer just nu borde vara tjänstefel. |
Citat:
bellucci har bara brytit anderson en gång och det hände till 7-5 i tredje set. lite fel ute i denna men den är ju inte slut än. |
anderson tog det till slut, tiebreak i avgörande där brassen va off från början.
endast 6 breakbollar totalt i matchen och ändå så slog spelarna endast runt 20 ess under dessa 5 set, ganska konstigt av det jag såg av matchen så hade bellucci ett otroligt stöd av delar av publiken likt en fotbollsmatch. riktigt starkt av anderson att menalt stå emot allt gap och skrik när han missade. såg btw att även wit va på anderson. |
Citat:
Vill ha en daglig dos av ditt Oncourt material ;) |
har hittat en match som kan va nåt.
oddset på tysken ser ut att stiga så den med is i magen kan vänta då matchen är vid midnatt cirka. hur som helst så gillar jag denna lite gran utan att festa för stort vikt vid predicten då kohlschriber har ett riktigt bra facit på hardcort detta året. 13-6 i vinster o förluster, av de 6 förlusterna så är 4 mot federer, nadal(2) o djokovic. dessa tar man liksom sen är de övriga två mot tsonga o clement. av vinsterna är några av offren triocki, petschner o bellucci som är helt ok på hc.(tror jag....) jag är absolut ingen expert på tennis så rätta mig om det är galet. kan komma nån till senare. robredo såg intressant ut bland annat. wta kortet har jag inte ens kollat igenom än. |
Tycket också Kohlschreiber såg intressant ut och jag spelar knappt på Tennis -_-
|
Citat:
|
Citat:
angående robredo som börjar tidigt, ca 17.00 så ville jag först avstå då jag inte har de bookiesar som ger högst o näst högst. men blev en slant hos 5dimes ändå. men ni som har betpheonix eller boylesport kan nog testa till 2,30-2,35.
dessa har spelat mot varandra tidigare i år och då vann robredo 6-2 6-1. inbördes är det 2-2 och varje gång har det varit "enkla" vinster, dvs underspel med 13-16 games varje match. bara överflödig info men vet inte vad detta innebär i denna 5 setare. linorna är 38-40games iaf. |
Citat:
|
nej nej. bara tänkte på angående publikstödet
|
Citat:
självklart hade han också supporters men inte lika högljuda av det jag såg iaf. |
Wozniacki U16.5 @1.69
Det får bli dagens enda tennislir :-), blev 18u plus förra gången. Har inga höga förväntningar på denna, kass på tennis. |
lite väl många högoddsare idag. men den som står högt i kurs jämfört med andra sajter, med bra vinstchans är kevin anderson mot gasquet på bet365. 3.25
tar patty schnyder mot wickmayer som också har fint odds och bra chans. 3.20 |
Citat:
|
dagens hittills enda oncourt spel är lite crazzy ser det ut som men kan inte låta bli.
rapporter om att cibulkovas dåliga serve kan stå henne dyrt...hoppas. |
Jelena Janko @ 1.90 spelas.
Lordes är oxå spelad sen imorse och hcp på Dulghero |
Petkovic 5u @ 1.55
Petkovic -3 3u @ 1.85 Petkovic 2-0 1u @ 2.45 Allt från eminenta NikoBelic |
Citat:
Jag ryggar seger till 1,53 10 units, om Niko lirar lågoddsare e det något speciellt.:KO: |
Citat:
|
Citat:
|
Peng lämnar WO :/ , vilket antiklimax, väntat hela dagen.
|