Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Tennis (https://www.sharps.se/forums/tennis/)
-   -   REK 2010-10-29 I. Ljubicic - J. Nieminen (Tennis) (https://www.sharps.se/forums/tennis/4623-2010-10-29-i-ljubicic-j-nieminen-tennis/)

Tolstoj 2010-10-29 11:52

2010-10-29 I. Ljubicic - J. Nieminen (Tennis)
 
Datum: 2010-10-29
Tid: 16:00
Sport: Tennis
Land: Frankrike
Liga: Tennis
Match: I. Ljubicic - J. Nieminen

Spel: I. Ljubicic
Insats: 4.50
Odds: 1.900
Bolag:

Motivering:
Riktigt bra odds på Ljubicic enligt mig, därför blir detta spelet otroligt spelvärt.
Kvartsfinal dags, underlaget är hard. Både är jämnbra på detta underlaget, så ingen av dom bör ha någon extra fördel, dock är ju allt relativt.

Nu till varför detta måste spelas:

1.Nieminen har under hela karriären haft småproblem mot spelare som besitter en bra serve. Ljubicics serve är riktigt bra.

2.Nieminen kommer från en riktigt tuff vecka i Stockholm, med mycket matcher i benen. I dom två första inledande matcherna i denna turneringen så har han fått spela tre set i alla, senast igår. Han bör vara hur sliten som helst. Och om ni ska spela så spela via ett bolag som ger er "vinsten" ifall Jarko skulle utgå pga skada, det ha hänt innan, om vi säger så.

3.Ljubicic är så otroligt underskattad. När underlaget är hard då ska det väldigt mycket till för att besegra honom, det ska till en riktigt bra spelare. Senaste tre hard turneringarna har han åkt ut mot Ferrer,Nadal och Federer. I en av dessa så slog han ut klasspelare som Youzhny och Murray.

Spelvärt.

Ogiltigt spel-ID: 136231


Andy90 2010-10-29 12:07

Rygg! :cheers:

Sighurt 2010-10-29 14:51

Snyggt, hann gripa den till 2.02 bra rek :cheers:

BiggieB 2010-10-29 15:55

skumt att finnen står som favorit. Kanske någon skada som vi inte vet om? Sist de möttes stod ljubicic på 1.57

fiorentina 2010-10-29 16:07

Satte just 2-0 till finnen innan jag kikade in här. Tror han är mer motiverad och kvickare. BOL i vilket fall!

Tolstoj 2010-10-29 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 73490)
skumt att finnen står som favorit. Kanske någon skada som vi inte vet om? Sist de möttes stod ljubicic på 1.57

Nej där ska inte vara något problem med Ljubicic. Tycker Nieminen har blivit så otroligt överhypad inför denna matchen, så folk glömmer bort Ljubicics enorma kapacitet.

Innan jag ens såg oddsen så tänkte jag, är oddset över 1.65 på Ljubicic så spelar jag honom. Sen när jag såg att dom var uppe på 1.90-2.0 så fick jag en mindre chock.

Men vi får se, det känns bekvämt iaf.

Citat:

Ursprungligen postat av fiorentina (Inlägg 73494)
Satte just 2-0 till finnen innan jag kikade in här. Tror han är mer motiverad och kvickare. BOL i vilket fall!


Lycka till, även om jag hoppas att du får fel: ).

BiggieB 2010-10-29 16:40

Det är ett fint spel tolstoj :)

Hur mycket tennis tittar du på?

Pipan 2010-10-29 17:44

Jag sitter och ser på matchen. Mycket riktigt, Ljubicic servar otroligt bra, Nieminen har inte en suck när han får in dom. Men han slarvar allt för mycket. Sedan verkar han ha inte ha lika bra fotarbete som Nieminen.

Woo! Ljubicic bröt just serven i skrivande stund! Kom igen nu! :)

apanlaban 2010-10-29 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pipan (Inlägg 73543)
Jag sitter och ser på matchen. Mycket riktigt, Ljubicic servar otroligt bra, Nieminen har inte en suck när han får in dom. Men han slarvar allt för mycket. Sedan verkar han ha inte ha lika bra fotarbete som Nieminen.

Woo! Ljubicic bröt just serven i skrivande stund! Kom igen nu! :)

heh pricka in breakpointen på livebetting till 4.45 :cheers:

apanlaban 2010-10-29 19:00

tack för denna rek :hattenav:

gustn 2010-10-29 19:01

Pewpew, det var på håret. Tack för en fin rek :)

Tolstoj 2010-10-29 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av BiggieB (Inlägg 73512)
Det är ett fint spel tolstoj :)

Hur mycket tennis tittar du på?

Inte överdrivet mycket. Ser gärna några matcher i veckan, sen följer man ju med resultaten och dylikt nästan varje dag såklart.
----
Till spelet:
Enkelt som jag trodde: ). Nej skämt åsido, Ljubicic hade väl inte sin bästa dag men jag tycker ändå att han vann rättvist. Han hade bla två breakbollar i tredje medan Jarko inte hade en enda.

:cheers:

eddieh 2010-10-29 22:14

:hattenav:



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved