Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Här travar vi... Och spelar! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/10605-haer-travar-vi-och-spelar/)

Mammon 2012-01-25 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av criba (Inlägg 163731)
Var ju lite kul att följa Widman,Ekberg,Bergström på Widmansuperlive då de av misstag glömt stänga av kameran. De spelade ett joker för 1300 delat på 5 pers där de spikar Ritano Freight och Panne Monteur som Örjan tydligen hade plussat på inför dem. desstuom låste de på 9,11 i avd 6. A-häst på friction, albright och Alexis Boko tyckte jag de sa. Trodde dessa killar satsade lite mer än 200kr per person, men iaf kul att se att de går på vad de säger i liven och inte mörkar. Missade tyvärr en del då jag satte ihop ett litet eget helt efter dem bara för att vara med:

3,5
7
10
7,8,9,10,11,12
1,3,7,11,12
9,11
1
1,3,4,9,10,11

Haha - ja det är nog mycket som inte kommer fram till gemene man!

Edit: Ditt system ser bra ut!

Stekel 2012-01-25 20:02

Fan att man missade det då! Schysst att PDM inte var först i turordningslistan, annars hade väl ingen missat i tredje.

criba 2012-01-25 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av Mammon (Inlägg 163734)
Haha - ja det är nog mycket som inte kommer fram till gemene man!

Edit: Ditt system ser bra ut!

Ja, och vinner jag på detta är det definitivt inte min förtjänst då jag som sagt endast lyssnade till Widman/Ekberg&co. har knappt sett startlistorna utan kom hem strax innan kl7. Smalt blir det i 7:e. Hoppas dock att Örjan går för det men grabbarna i liven trodde en del på Origami iaf.

Lillis 2012-01-25 20:11

Nu ska vi se om man kan ha lite flyt.

Gick kort i de tre första. Har kvar alla, spik, 3, alla och alla på ramen. A-häst kravet sitter med spiken (Albright). För att det ska bli någon slant öht behövs 2 smällar, helst i de 2 sista........

Mammon 2012-01-25 20:15

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 163753)
Nu ska vi se om man kan ha lite flyt.

Gick kort i de tre första. Har kvar alla, spik, 3, alla och alla på ramen. A-häst kravet sitter med spiken (Albright). För att det ska bli någon slant öht behövs 2 smällar, helst i de 2 sista........

Lycka till, Lillis och alla andra - lär vara många kvar, inklusive mig själv! :clap:

Mammon 2012-01-25 20:34

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 163744)
Fan att man missade det då! Schysst att PDM inte var först i turordningslistan, annars hade väl ingen missat i tredje.

Väntade med att bokföra mitt vinnarspel på PDM för att se hur en rutinerad lirare gör när spelet sänks - men skall du inte ha 1175 kronor i sheetet?

Mammon 2012-01-25 21:13

Fasiken också - idag har jag rankat FÖR bra - har väl aldrig hänt förut! Hade finnen som B-häst och inte som C. Synd då en av mina C-hästar måste sitta! Håll nu tummarna för att Origami eller Gabriella Celeber vinner nästa som C-häst och att Alexis Boko vinner sista - då är jag skitnöjd!!! :smoke:

Mammon 2012-01-25 21:32

Otroligt ändå! Jag har rankat raden i dag som följer:

1, 1, 1, 3, 1, 3, 2

Ändå missar jag då jag tyvärr hade som krav en C-häst! Och spelade enbart för 8 rätt!