![]() |
wow, bolagspelet som jag tagit ut missar bara på Across the Bridge där vi spikade Harpos Hitsville... Var ju tanken först med Across the bridge men sen när man tänkte mer o trodde på hård öppning vilket skulle öppna upp etc etc, bör väl ge en slant på 6orna iaf
|
FAN!
Nu är jag så VÄRD V3..... Registrerat spel Datum: 2012-02-18 Bana: Bergsåker, omg. 11 Spelform: V3 Avd Hästar 1 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 15 2 4 3 5, 6, 14 24 rader x 1 x 10,00 kr = 240,00 kr Kvittonummer: 4306 xxxx xxxx xxxx |
Citat:
rätt snygg A häst i sista! ;-) |
26 lax på sexor och femmor men såå nära på 375k på Natural Wonder eller 3 millar om jag inte gjort ändringen på stora systemet. Hyfsat plåster på såren iallafall och självförtroendet håller ju i sig ändå, man får vara nöjd!
Edit: Missade 23 lax på att spela V7 med lilla kupongen också. Kanske man ångrar lite nu med facit...iofs enda gången jag missat något större på att spela för alla rätt. |
stort grattis stekel! pengar som pengar =)
|
Citat:
|
Citat:
|
ÄCKLAD!!!! Nu valde jag spik på V3 mellan två och väljer då bästa kusken och spets. Det stämmer men SJÄLVKLART vinner kusken sitt första lopp i livet från DÖDENS! När det häxar häxar det rejält. Tvi fan!!!!!
|
Ja du fick in lite ändå va Stekel? Hur mycket fick du på sexor och femmor? Bra vecka trots allt men jäkligt nära en halv mille för dig idag...
|
Citat:
Grattis Stekel, lite besk smak säkert men vi har alla varit där många ggr...:-) Snygg vecka iallafall! |
Citat:
Ha nu en så bra kväll det går under dessa omständigheter. |
Grattis Stekel, ändå lite kosing in men vet hur ont det känns ändå.
Mitt facit då: Borde lita på min första magkänsla och som jag nämnde i början på tråden. Spika Feseth Nils eller iaf låsa med 7,10. Dock valde jag att gardera med 1 och 10 ändå till sist på bekostnad av att helgardera avd 5 (tog 10 hästar). Hade då suttit kvar med Turbo Daylight i sista. Trots att jag före spelstopp visste om att jag aldrig skulle sätta en rak DD. För det gör man bara inte. Men 10 femmor vart det till mig ändå :( |
Stekhet Stekel.. Jävligt snyggt spelat. Synd att det inte satt. Raden var värd det. Grattis till plåster iaf. Nästa gång sitter det.
|
Grattis ni som vann. Fick 24a 5or till 10 608kr
Trots det så kan man inte släppa att man bantade bort 14 i femte och missade så när i sista. Men den här veckan gick man iaf plus på både v86 och v75 :) |
En del av oss får än än gång riva kuponger :sad44:
Grattis Stekel ! |