![]() |
Tack
|
Citat:
Alla är självutnämnda experter :) Däremot får man se på saker ur spelsynpunkt när det gäller h2h/vinnare. Nämligen värdera chanserna > få ut ett odds > ta reda på om marknaden ger bättre odds > spela. Ger marknaden sämre odds = spela ej! Det var fallet med PDM i onsdags, enligt mig. Men då gick jag från min bedömning att hästen vinner inte under samma omständigheter oftare än 50% utav fallen. Mao oddset du fick på 1.65 h2h var långt under nivån på spelvärde. Men fortfarande den utgår efter min bedömning utav hästens chanser. Din bedömning kanske var 70%, grattis till din vinst iaf. Streckspel är annorlunda då det är ett poolspel. ----- Jag väljer att låsa kallblodet på tre hästar nu. 1,7,10. Jag är sugen på att gå emot kollektivet i sista och spika Turbo Daylight då jag är allergisk när rubb o stubb står på samma spik (talar om alla travtjänster samt atg-underhållarna). Stayerlopp brukar sällan skrälla till på. Har för mig att det räckt med top 7 streckade senaste 3 åren och i 90%+ top 4. Men talar endast från minnet då jag saknar tillgång till faktaboken nu. Klass 2 har jag läst in mig rejält på tycker jag och låser på 1,3,8,10,11,12 Minna inte heller Ajlexes daylight i avd3. 1% wtf?? Tänk även på att bergsåker har långt upplopp. Samma omgång förra året gav 348kr och endast 2 hästar från framspåret vann. http://classic.atg.se/ResultatServle...=B&betType=V75 |
Inlämnat och klart! Såhär blev min rad till slut.
Registrerat spel Datum: 2012-02-18 Bana: Bergsåker Spelform: V75, omg. 7 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 (2) 2 8, 10 (7) 3 1, 3, 6 (9) 4 7, 8, 10 (9) 5 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 12, 14, 15 (1) 6 2, 5 (7) 7 9 (3) 3 960 rader x 1 x 0,50 kr = 1980,00 kr Kvittonummer: CB84 XXXX XXXX XXXX |
Spikar Zandra c på alla lappar omgångens säkraste spik!
|
Citat:
|
Ja har man sett alla dessa hästar i loppet så vet man att den har överlägsen kapacitet sen goop väcker den rejält....en av mina talanger att kunna hitta helt klara 20oddsare under 10%.
|
Angreppssätt V75 Bergsåker
Mitt första inlägg här, där jag redogör för mitt V75-tänk
denna vecka. Bästa spik: Vincent du Ling (övertar felfri, sedan klart) Alternativ spik: Rino Dox (tyvärr för mycket streck) Effekthästar: Avd 1 Rano (spets och slut) Avd 2 Västerbo Carreu (fint spår, startsnabb kusk) Avd 7 Goofy Bermon (oerhört distansgynnad) Skillnaden: Avd 1 4 Little Rainbow Avd 2 8 Valnes Ali Avd 3 10 Atomic Rapida Avd 4 8 Vingbostjärn Avd 5 9 Zandra C (vågar inte spika som laxdasen) Avd 7 7 Look la Marc Ser i nuläget ut att bli en 10000-raders ram med Vincent du Ling som spik som nedreduceras till runt 2000 rader med ABC och effekthästar. Det är skillnaden som förhoppningsvis skall agera utdelningshöjare. |
Citat:
|
alla som spelar på trav är stenrika det vet vi väl alla haha!
|
VÄSTERBO REALKISS STRUKEN!!!!
|
Goop om chanserna.
5 Lucky Gold (V75-1) gick jättebra senast, men jag ligger lite lågt i den här omgivningen. 11 Västerbo Cashflow (V75-2) är en av dem som ska räknas i ett öppet lopp. 8 Oppoppopp (V75-3) har gått bra men möter bra motstånd och har tråkigt läge, han är mest en luring. 9 Zandra C. (V75-5) har inte radat upp segrar direkt, jag ligger därför lågt med henne. 2 Ritano Freight (V75-6) har gått jättebra länge, tyvärr blev han diskad efter en vass spurt på V75 i lördags, men jag tror inte att de här täta starterna ska missgynna honom på något sätt. 4 Turbo Daylight (V75-7) har gått bra och han ska klara distansen bra, med det rätta loppet är han ett skrällbud. |
Västerbo Realkiss i 2a STRUKEN!!!
|
Citat:
|
Idag behövs bara 180 rader:
2,8,9,10,11 6,10 1,2,9 6,7,10 9 5 4,9 Bjuder på detta så kan ni sätta in procent på min konto sen. Ger garanterat bra och blir 7 rätt. |