![]() |
Citat:
|
Håller tummarna för alla (inklusive mig själv) som fortfarande är med! Nu måste det börja riva lite i kuponghögen så det händer något! Uppdatera gärna alla som är kvar och med vad när det drar ihop sig! :cheers:
|
Stekel:
Skillnaden mellan dig och mig är att när jag garaterar visnt så vinner de alltid! Du har bra ideer men man måste skilja på garantera vinst och inte gissa:) fiskpitten haha urstarkt!!!!Pitt är liten dase är stor haha! |
Chans har man ju men utdelningen blir inget att hurra för isåfall...
|
Istället för att bli sura över mina gratisklara så kan ni ju spika..låter i mina öron som en rätt bra grej
|
Alla Harry Boy har chans idag. 10 tidningars tips etc. Riktigt lökig omgång blev det. Mycket sämre sport än jag hoppats på. Fy fan så trist. Sommarbanornas löktrav är redan här. Bara att lägga ner och vänta på hösten eller köra multi på spetshästen i ett halvår.
|
Såja inte så mycket SURA miner nu. Våren är här med fina travhästar i loppen. Vässa klorna och kom igen.:D:lol:
|
Såhär blir det på fina banor med favoriter i form och med bra lägen. Bara gjort ett mini system idag
|
Citat:
|
snygg ide armando!
|
går emot eran ide nu haraldinho spelas! spik på allt denna är inte i närheten så klar som clear s men jag t-r-o-r den vinner
|
Helt ok pengar på 7an idag trots inledningen :) får man tacka för
|
Citat:
|
snyggt sustem.
Grattis! |
Tack grabbar :)
|