![]() |
2,75 nu på jackal nu.. tycker även jag det är för högt nu även om jag lite köpt "allas" drag montgomery hill som en intressant utmanare
|
alla vrålar ut Montgomery som stenklar idag. Nja säger jag. Självklart streck liksom många andra om man garderar Jakal men farligare än någon annan vet jag inte om jag tycker att den är. Lämnat in flera olika system i dag vilket helt klart tyder på att formen fortfarande är usel. Kan inte ta ställning. Då bör man överhuvudtaget inte lämna in men det är roligare att titta om man har spelat. Bla lämnat in detta
1,4 1,4 6,7 2,7 9,15 2 5 Det roliga var att jag glömde kryssa i flerbong. Ett mäktigt 32 raders. Säger det mesta om formen :drunk: |
Mitt inlämnade system:
4 Merger Blue Chip 1.2.4.5.7 2.6.7.9.10 2.5.6.7.10 1.6.8.10.11.15 2.4.5.6.9 5 Jackal Face Kommentarer: Spikar alltid Jackal Face, är rejält svag för den hästen... Ledningen når den till 85% säkerhet, skulle den inte nå dit så sitter den i ryggledaren eller så har den spets efter ett tag då den förmodligen blir släppt dit... Väl där är det stor seger chans om det inte blir allt för uppskruvat tempo, men den riskten finns ju... Då alla borde vilja vinna i en final, kan ju inte bli lunk lopp kan man tycka... Merger Blue Chip har slått de tidigare och kan mycket väl göra så idag, men KLM Prelong eller varför inte en Flemming som trycker upp tempot kan förstöra dagen för MBC, men jag väljer att "chans spika"... Dock långt ifrån rejäl spik.... I övrigt har jag chansat bort väldigt många betrodda hästar... Lite pga information jag har läst och så vidare... Brukar oftast göra så, inte alltid de går hem, men den gången de går hem snackar vi bra pengar!! I andra avdelningen har jag valt att ta med 5 MR Pellegrino som är löjligt lågt streckad! Desamma gäller Across The Brigde.... Ledningen tar jag för givet att ATB tar ... Sedan borde han inte släppa, då hästen är grymt ruggig i spets ... 5-1-0 på sex starter, form?? Bäst över kort, men kan nog greja detta ändå! Hästar jag tagit bort är framför allt i fjärde avdelningen och femte, även friction i sjätte chansade jag bort, så väldigt mycket betrodda hästar i avd: 4,5 och 6 som jag chansat bort!! LYCKA TILL MVH KHIARSHOOR |
Mina rader då, idag blir det miljonutdelning!
Spoiler:
|
Alltså jag blir inte klok på stall Melander. Först säger man att Friction ska gå med öppet huvudlag och skor, men nu har men helt plötsligt ändrat till helstängt och barfota igen.
Hur som helst, distansen är ett minus och jag tror att Armando och Global Manhattan är lite vassare idag. Det enda som oroar mig är Global Manhattan från bakspår då denne vägrar vinna lopp därifrån. |
4
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 3,5,6 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 13 4,5 2,5,7,10,11,12 Mitt chansjoker. Utgångar i fetstil..... |
Citat:
Kan inte hålla med dig mera broder .... Herregud, blir inte klok på denna man. Tog bort Friction från systemet... Visserligen hade jag ändå tagit bort Friction. Men han är alltid så lurig och mörkar alltid i intervjuerna.... Han på gränsen till ljuger hela tiden, allt för att hålla nere förhoppningar och chanser ... Han vill typ inte att hästen skall snackas upp, garderar sig mot ett fiasko typ... Jag menar efter senaste prestationen hade vem som helst gått ut och skrikit och skrytit om sin häst, och sagt att den skall vara näst intill klar idag... Men han är sån Melander.. Retas av hans ansikte bara jag ser honom i intervjuerna, ändå brukar jag lira hans hästar, för att jag gillar de.... Men han är en jävla räv !! :hattenav: Tror fortfarande inte Friction vinner idag :no: |
Min slutgiltliga rad, som väntat ganska olik från den "tidiga" raden. Reducerat lite mer än vad jag hade önskat men ville ha med alla dessa på ramen så blev hårare krav ist. Fått lite sista minuten känsla för commander crew. Jobbar mycket lås idag. Hade gärna haft alla lås rätt av utan krav men sänkte kostnaden rejält på detta vis.
1) A: 4 B: 1 2) 4 3) A: 6,7 B: 2,10,9 C: 8,4 4) A: 5,7 B: 1,2 C: 4,3 5) A: 15,6,13,2 B: 3,9,10,1,11,7,8 C: 12,5 6) A: 5 B 9 7) 2,5 Minst 3 A Max 1 C |
Jag tror stenhårt på Brioni idag. Lövgren hyllar hästen och speeden den besitter är helt sjuk. Som streckad på 33% är detta en given spik för mig :)
|
Mitt inlämnade system utan kommentarer
1,4 4 2,6,7,9,10 2,4,5,7 1,3,6,9,10,13,15 9 5 |
Denna rad blev det.blev stora ändringar väjer att spika Sam Jefet istället.fyller på i lopp 5 och 7
1:1,4,6 2:4 3:2,3,6,7,8,9,10 4:5 5:1,2,3,6,9,13,15 6:5,9 7:1,2,5,10,11 |
Två system idag...
1) 1, 4 2) 4, 7 3) 10 Wishing Stone 4) 2, 4, 5, 7, 11 5) 15 Noir De Cherie 6) 2, 4, 5, 7, 9, 10 7) 1, 2, 4, 5, 6, 10 ---------------------------------- 1) 4 Merger Blue Chip 2) 4 7 3) 2 4 5 6 7 8 9 10 4) 2 3 4 5 7 5) 2 3 6 10 13 15 6) 2 5 7 9 7) 2 Montgomery Hill |
1: 4 6
2: 4 Quick Razz 3: 2 3 4 6 7 8 9 4: 5 7 5: 2 3 6 9 10 11 13 6: 1 2 5 9 7: 5 Jackal Face 392:- Tror hårt på Quick Razz och Jackal Face. I stoeliten vinner nästan alltid ledaren eller dödenshästen. Vore inte första gången det skräller till i Olympiatravet. Tror INTE på Friction, Noir De Cherie, Wishing Stone och You Two. Quarcio Du Chene känns sval till 48% men vågar inte plocka bort |
1,4
4 2,3,6,7,8,9,10 2,5,7 1,2,3,5,6,7,8,9,10,13,15 5 2,5 Så blev min rad idag. Känner mig riktigt nöjd sånär som på sjätte avdelningen. Hade räknat med att Örjan skulle ta upp honom här och Ludde promenera hem segern utan något som helst tryck men när man hörde intervjun med Markus M Melander på liven så lät det mellan raderna som om att det var offensivt upplägg att vänta och då Ludde inte släpper i första taget så bjuder det in hela fältet. Första känns som ett stensäkert lås, lite fantasilöst kanske men behövde spara lite streck. Quick Razz låter Erik & Jacob båda oförskämt uppåt på och hoppas på spel mot ett mål. Jag tror att det kan bli skräll i Olympiatravet. Clear Sign eller Noras Bean känns som roliga vinnare och jag tror inte alls det är omöjligt. Noras Bean har alltid varit lite av en "hathäst" men har fått erkänna nu på slutet att den trots allt kan springa. Hoppas den fixar miljonerna! Trehästarlås i fjärde där jag tror mest på Sem Jafet. Tog med Lucas Hall då jag tror den kommer till spets. Från början hade jag bara dessa två men flög på V7 sist när Örjan måttade in You Two från dödens och tänker inte göra det igen. Femte kändes som en eller alla, jag fick råd med nästan alla. Men Noir De Cherie är BRA!!! Dubblen så blir det racerbalans på Luddes och jag hoppas det ger samma resultat som innan. Att Örjan inte är lika tuff som Tarzan så att Armando får bestämma lite. Var MYCKET BRA näst senast från spets. Tänkte spika Jackal i sjunde först men efter att alla tipstjänster hyllar Flemmings så kryper jag till kors och låser på dessa. Pay me my money back. |