![]() |
Sitter och kollar på ATG Live och Arsenal - Chelsea samtidigt men ATG Liven funkar inte för mig. Har inte gjort det på typ 20 min. Någon mer med samma problem?
edit: funkar nu... |
Drömde i natt att Commander Crowe skulle vinna och det har hänt förut att jag drömmer fram rätt vinnare. Vågade dock inte spika på stora systemet idag :P
Tror på många andrahandare idag så blev en del tvåhästarslås alá noob :cheers: Raden 1080Rader 540kr I: 1 4 II: 1 4 12 III: 2 6 7 9 10 IV: 2 5 7 V: 3 6 15 VI: 5 9 VII: 2 5 Chansen 24Rader 12kr I: 4 Merger Blue Chip II: 4 Quick Razz III: 7 Commander Crowe IV: 2 7 V: 2 3 7 VI: 7 9 VII: 1 5 |
Merger blue chip. Leder runt om
jackal face. leder runt om. quarcio mosar motståndet? kör med 3 spik. skrällbuden, armani trot, lukas hall, hazelmare, beatles, lycka till alla :thumbup: |
MERGEEEEEEEEEEEEER! hahaha herregud, vet inte om man får skriva det här i forumet... PGA: resultatantydan...
Men herreguuuud! Ruggig insats av Merger Blue Chip.... Imponerande minst sagt, två "tryckare" men ändå bäst till slut |
Varför får man inte följa och liveuppdatera här? Finns väl ingen som är så dum så h*n läser här om man inte har live och ska kolla på travet senare...
Nu kör Quick Razz en repris från förra loppet och sen letar vi skrällar i Olympiatravet ;) |
Liverapportera på!
Synd att KLM felade. Dubblade hela mitt system med den :( |
hoppas själv på att QUick Razz förlorar på något sett ... Fan, har ju garderat ganska rejält ...
|
Satt och försökte jobba in Long Night som var totalt bortglömd men tyvärr så blev det en till favoritseger.
Nu vinner Commander Crowe och ökar utdelningen något iaf :D |
Citat:
|
Citat:
Ännu en gång slår drömmen in. SJUKT! Ser bra ut för mitt 12kr system :smoke: Då jobbar vi in Lukas Hall i 4:e nu då |
Citat:
tycker dock lite märkligt kört av björn, han måste ju fram direkt. fick lite maharadja-örjan känsla med att ligga längst bak och försöka vinna. |
nu ska Sem Jafet vinna!
|
Citat:
|
Har varit upptagen med annat sen starten av V75. Men det ser kul ut...
Sitter kvar med dessa 1,4 4 7 2,3,4,5,7 3,6,10,11,15 5,7,9 1,2,5 Samt på en annan lapp: 5 6,15 5 1,2,5,9,10 |
Heja Lukas!
KP har spikat den på allt :sweatdrop: |