Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   UPPSNACK V75 UMEÅ 28/4 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/11836-uppsnack-v75-umea-28-4-a/)

sheriffen78 2012-04-26 22:43

Var ju inne tidigare på att Uffe skulle vara förstahäst i avd 2, men efter hur Halvlågt Båth ligger rankas den ner:

4 Harpos Hitsville - Var inte som bäst senast och han är åtgärdad efter den starten. Det tog lite tid att få honom helt fräsch och det är möjligt att han behöver ett lopp för att hitta formen igen. I normalt slag så duger han långt även i de här sammanhangen men den här gången är han lite svårbedömd. Vi ger honom ett snällt lopp och dyker han upp bland de tre så är jag fullt nöjd. Han gick utan framskor senast men nu blir det skor runt om, inga andra ändringar. (Svante Båth)

AbbeAce 2012-04-26 22:53

Själv inne på 8 RESCUE m HASSE spår 8a bara oddshöjande+ kuskhöjande med Hassa
lite chans men va då!!!!!
(Sen tycker jag att det är en helg då våra kuskar har lämnat oss ensamma,BARA
4-5 storkuskar mot klövet det gör det lite intressant),(Eller är det bara Svanen som fattas)(En liten hyppotes)

Stekel 2012-04-26 23:00

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 183333)
Var ju inne tidigare på att Uffe skulle vara förstahäst i avd 2, men efter hur Halvlågt Båth ligger rankas den ner:

4 Harpos Hitsville - Var inte som bäst senast och han är åtgärdad efter den starten. Det tog lite tid att få honom helt fräsch och det är möjligt att han behöver ett lopp för att hitta formen igen. I normalt slag så duger han långt även i de här sammanhangen men den här gången är han lite svårbedömd. Vi ger honom ett snällt lopp och dyker han upp bland de tre så är jag fullt nöjd. Han gick utan framskor senast men nu blir det skor runt om, inga andra ändringar. (Svante Båth)

Med tanke på att hans grundkommentar är att han tror på hyfsad chans och att hästen är given på lappen så ser jag detta som ett avslag mer eller mindre.

Stekel 2012-04-26 23:03

Citat:

Ursprungligen postat av AbbeAce (Inlägg 183334)
Själv inne på 8 RESCUE m HASSE spår 8a bara oddshöjande+ kuskhöjande
lite chans men va då!!!!!
Sen tycker jag att det är en helg då våra kuskar har lämnat oss ensamma,BARA
4-5 storkuskar mot klövet det gör det lite intressant,bara en liten hyppotes

Han blir dock överstreckad nu med DD-vinsten i ryggen. Hade också hoppats på att han skulle bli lite bortglömd här.

AbbeAce 2012-04-26 23:14

TYP så här
4-7
8
5-6
6
ALLA+ utg
ALLA
ALLA+utg Typ!!!!
Kan bli fler i 1a o 3e minskar då i något annat..

Kan bli intressant ;) TYP 500 Kr

AbbeAce 2012-04-26 23:17

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 183336)
Han blir dock överstreckad nu med DD-vinsten i ryggen. Hade också hoppats på att han skulle bli lite bortglömd här.

Hoppas spåret höjer.......:evilgrin39:

draken 2012-04-27 00:20

Caballion gillar jag men årsdebuten på Sundbyholm sa ingenting. Visst lufsade han runt lusgänget men mycket mer var det inte. Sanity kommer nog att laddas mot elitloppsinbjudan och då behövs ett par rejäla prestationer och som den såg ut i årsdebuten så borde man väl spika egentligen liksom Hallsta Lotus.
Hultmans hästar går ofta bra på Umåker. Infektion i stallet låter inte så bra. Tror annars mkt på Orre.

sheriffen78 2012-04-27 07:59

Ni missar väl inte Umåkers grymma tipssida. Sticker ut och säger att den är bäst av alla Sveriges travbanor...

http://www.umakerspel.se

qwerta 2012-04-27 13:25

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 183349)
Ni missar väl inte Umåkers grymma tipssida. Sticker ut och säger att den är bäst av alla Sveriges travbanor...

http://www.umakerspel.se

Tack!
Bra med travbanor som satsar på spelarna!

Klanke 2012-04-27 14:32

barfota runt om på halstra. Jahapp skiter jag nog i norsken då. Och spikar jätte lampan.
Tror dock mer att Clear sign kan vinna guld loppet och få en inbjudan till elitloppet!?

NoobieClown 2012-04-27 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 183365)
barfota runt om på halstra. Jahapp skiter jag nog i norsken då. Och spikar jätte lampan.
Tror dock mer att Clear sign kan vinna guld loppet och få en inbjudan till elitloppet!?

Usch om Clear Sign kommer med i elitloppet så avbokar jag min resa :evilgrin39:
Kan man likabra stanna hemma och glo på skiten på tv. Det är en fin häst när den som nu har fin form men därifrån till elitloppet är det en lång väg i min bok iaf. Det ska vara världstjärnor i elitloppet inte guldmedelmåttor med bra form.

V75 1)
Bergh låter påställd med Kadett CD så den vågar jag inte plocka bort. Haraldinho har hysterisk form och måste med. Formula är en fin häst men är den inte bäst på 1640? Iaf när den möter bra motstånd och ska laddas för spets anser jag den vara lite sårbar på 2140 innan toppformen är där. Orechietti är såklart hästen i loppet men det här är inte uppgiften man preppat för om man säger så. Blir det lite kubbning i början av loppet så kommer den givetvis bli svår att stå emot men jag har en liten känsla av att den får gå fram i dödens om den ska ha med detta och göra. Kör Örjan på det visat imorgon tro?

A: 6 B: 7, 1, 5 C: 5 D: 3, 2, 9, 8

Kör nog med utgång på Kadett om inget ändras innan loppet.

DrD 2012-04-27 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 183365)

Clear Sign med "Långben" i jollen??? Visst han körde honom under hela norr-tiden, men då han hävdade sig i dessa Bo/U/Sk-lopp tycker jag det var helt andra prissummor, nu 300tkr i 1a men i norrloppen var det mkt typ 40tkr i 1a pris... inte har han i elitloppet att göra, men det är ju en annan sak... tror du att han har chans imorgon....? Det tål verkligen att tänka på.... plats som bäst skulle jag tro....

Klanke 2012-04-27 17:22

Jag spikar Clear sign och Halstra på jokern ;)

kör utgångar med bl.a Formula one (avd1) och Behind the float (avd5)

sedan låser jag avd2 med 2-8-9