Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Elitloppet 2012 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/12064-elitloppet-2012-a/)

polarn1 2012-05-21 21:02

Citat:

Ursprungligen postat av kingofding (Inlägg 186530)
60 ggr nu på Yarrah Boko på nordicbet. De andra 3 bolagen har han till 30 ggr. Bet365 har Sanity vs Rapide Lebel i H2H. 2 ggr pengarna på Sanity känns ju klart spelbart. Till att börja med skall Rapiden lyckas sluta upp bakom bilen, klarar han det skall han lyckas gå iväg i trav och skulle han otroligt nog även klara de så skall han fortfarande lyckas komma före i mål. Skall forska vidare lite men denna H2Hen var den jag fastnade för först.

Tycker din analys om Rapiden vs Sanity är klockren, fastnade själv för detta H2H när oddsen hade kommit upp och lirade direkt. Tryckte även in ett lir på Orecchietti till 1.80 ggr på plats i försöket på unibet. Klart spelbart!

doob 2012-05-27 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 186407)
Har funderat lite på Elitloppet och jag undrar om inte "Gamen" vinner! Vem är "Gamen"? Brioni förstås!
Hästjäveln som vinner och vinner och ALDRIG är förtjänt av det och som hela tiden profiterar på andras olycka och grovjobb!

Tänk efter... Brioni är den enda häst som det har gått som på räls för! Inget strul whatsoever i uppladdning! Har matchas perfekt och fått lopp på lopp där han bara har smugit med och egentligen aldrig tömts men ändå vunnit på bra tider!
Inte ett bakslag och det lopp skithästen måste ha för att vinna lär han få i Elitloppet. När mindre begåvade franska kuskar har sprängt ljudvallen i tredjespår, när svenska hopp som inte är riktigt på topp har tömt allt ja då kommer Lövgren loss från tredje in och gör som vanligt, glider förbi och gör lång näsa!

Formen pekar spikrakt uppåt, Lövgren har gjort allt som han ska i träning och hästjäveln har gått från klarhet till klarhet och bevisade igår att tiderna finns i kroppen!

Nästan 10 ggr fläsket på titelförsvararen hos exempelvis Unibet är riktigt bra! Hur mycket jag än hatar hästjäveln!

BRIONI! Glöm inte var ni läste det först! ;)

NU KÖR VI BRIONI!!! Det har gått som på räls hittills och som grädde på moset bricka 1 i finalen! Kan inte bli bättre! Har fina nätspel på Brioni både vinnare och plats och so far so good! JOBBA! :moneybag::claps::cheers::claps::moneybag:

mijo14 2012-05-27 18:23

Stod i torsdagskväll och skulle lämna in V65, när jag träffade en gammal veterankusk (77år) från Malmö. Vem vinner Elitloppet, frågade jag? Det kvittar hur många dokumentärer de gör om Sanity, han slår aldrig Commander Crowne häst mot häst...

Andy90 2012-05-27 23:32

Citat:

Ursprungligen postat av forbannat (Inlägg 187428)
Lysande info så här i efterhand! Idiot...

Vad är det för larv att komma med massa snack när allt är avgjort?

Meeeeeen, det var väl inte som info det var menat?!
Jag tolkar det som att vi fick ett bevis på att "gammal är äldst". Inte som att han delar med sig av det som information till oss andra, bara som en kul och häftig händelse.
Jag tvivlar på att du hade spelat på Commander Crowe utav den anledningen att en gammal man sa att han tror den vinner om du hade läst detta innan dagens tävling..
Onödigt personangrepp, hur som helst.

forbannat 2012-05-27 23:43

Citat:

Ursprungligen postat av Andy90 (Inlägg 187432)
Meeeeeen, det var väl inte som info det var menat?!
Jag tolkar det som att vi fick ett bevis på att "gammal är äldst". Inte som att han delar med sig av det som information till oss andra, bara som en kul och häftig händelse.
Jag tvivlar på att du hade spelat på Commander Crowe utav den anledningen att en gammal man sa att han tror den vinner om du hade läst detta innan dagens tävling..
Onödigt personangrepp, hur som helst.

Nej det hade jag inte gjort och ja jag tog i lite. Men det är inte första gången personen i fråga kommer med liknande kommentarer och / eller hån emot andra personers spel etc.
Allmänt svårt för sådan attityd och vad jag läst av personens poster verkar det finnas en hel del attityd..