![]() |
You bet hornline , årets första barfota,(står fel i programmet, Bergh var med på telefon på lunchtravet) finns tydligen förhopningar här, blir dock inte min vinnare
|
Citat:
:hattenav: |
Tycker med att Merger blue chip är en bra spik i denna omgången. Tror även hårt på Quick Razz
|
Hallå! :) Jag visste inte att denna tråden fanns, så jag har anmält mig. Denna tråden ser kul ut. Jag skall spela på V75:an i morgon på Årjäng. Haha Kul! :D
|
halshäst
Nantucket är en "halshäst" fungerar inte vid regn och d.y! :ohmy:
för övrigt har jag svårt att se Parkin ta ned Mellby Sambuca från dödens i samma avd. jag avslutar omgången med två lås 10-6 och 3-9 dvs bästa hästarna + spetshästarna. Nu åter till folköls drickning(pripps blå) |
Citat:
|
Tycker väl så här kvällen innan att Merger Blue Chip näst intill inte kan förlora i första. Det får nog bli till att spika. Sedan har jag nog en känsla av att Björn gärna vill vinna med Quarcio. Och så får det bli ett par drag också, Credit Fayline gillar jag och Banker Brodde kan vara en luring.
Och man skall nog inte glömma att Björn Goop nästan är på hemmaplan. :hattenav: |
https://i.imgur.com/ZG7eS.png
Mitt kladd då. Säkert bortkastade garderingar.. :) Inte helt klar än tror jag inte! |
För mig blir october kronos i sista spik iafall. Vann 30.000 på v75 mantorp senast där jag hade spik på onice axe från spår 12 på tillägg. Hade han inte ryckt norsken på ouch så han galoppera 50 meter från mål så hade de väl vart 1,5 mille eller nått.
|
Jan Cahoot är duktigt bortglömd i sista. Har tom chansspikat den en gång på V75 :)
1. Gjort de två senaste starterna på Årjäng. Facit 3a resp 2a från Usla lägen. 2. Avslutade ruggigt bra senast och är kraftigt på gång. 3. Stod i 1.90 mot Brasil Boko för 4 månader sen. 4. Går att rabbla upp hur mycket som helst. Väldigt bra tvillingmaterial! |
Citat:
|
Citat:
|
Överstreckade
Denna vecka!
2 QUARCIO DU CHENE missgynnad av sommarbana samt distans, bara spåret är O.K. 9 SANITY sämsta spåret står med 15-20m i tillägg i praktiken, galen överpace krävs. Minns att VICTORY TILLY blev favorit från bakspår ett par gånger i detta lopp men torskade mot inte allt för omänskliga djur. 2 MELLBY SAMBUCA inte chanslös men knappast motiverad som omgångens näst största favorit. |