![]() |
v4 arvika
Arvika Omg 4,
2012-07-27 Ordinarie Reserver V4-1 1, 3 V4-2 1, 4, 8, 11 V4-3 2 Angel of postman V4-4 6, 12, 14 24 rader x 1 x 2,00 kr = 48,00 kr kvitto xxx Spiken: Angel of postman har det inte riktigt klaffat fullt ut för på sistone. Han var mycket fin vid segern i ett v75 lopp i bjärke i maj månad. Han har visat flera gånger att han kan öppna bra och från spåret är det toppchans, konkurrenterna har respekt för honom och det troliga är att han leder loppet runt om. Tom Berg gav oss snabba besked hur det är ställt med stall Goops duo. - 2 Angel Of Postman (V4-3) är i bra form och senast blev det lite strul i starten och det glömmer vi. Hästen tränar bra och har passande förutsättningar och visst ska det vara en bra segerchans. (från atg.se) Dragen: Onassis neo kom med en bra spurt senast och gången innan blev man diskat som etta i mål. Kapaciteten är det inget fel på och den korta distansen passar henne perfekt. (avd1) 13% - 3 Onassis Neo håller bra form och jag kommer att ladda från start och hoppas komma till ledningen. Om jag kommer dit så kör jag ju där och att vi får använda spö är ju en fördel. Det är Onassis Neo som jag har lite förhoppningar på. Sodin har 10 segrar på karriärens 39 försök, dom flesta segrar är tagna från spets och senast höll man undan med knapp marginal. Dock öppnar 1an skapligt så man bör få rygg ledaren och skulle luckan komma kan man vara först över mål. 14% City of peace är härdad i v75 på slutet och var klart bra från svårt läge den 2/6. Jag vet inte hur jag ska ranka honom idag eftersom hans tränare sitter upp vid v75 besöken har han haft proffskusk. Men i ett ljummet motstånd så bör man passa honom. ps: widman hade skrivit Angel of harlem (hahahaha) i avd3 God tur! / Klanke |
Klanke om man ska klanka ner på andra, i detta fall Widman så ska man nog ha rent mjöl i påsen, minns någon som skrev Halstra Lotus och Flip a coint mm..
En annan grej jag kan upplysa dig om är att Sodin inte har rygg på ettan, Sodin står på tillägg... |
spikar nog 3:an i första och garderar i de andra loppen. Går kort i tredje med 2,3 10. alternativet är att spika i tredje och gå kort i första, men man har ju chans på midre slantar.
|
Classical Hill har 3 vinster, 2 tredjeplatser och 2 fjärdeplatser på 7 försök i Arvika! Knappt startat ens på sprint men intressant på det banfacitet!
|
Får bli flerbång idag.
Rak rad med favoriterna och Stoneboy i sista. Sen garderar jag alla på någon lopp och kör 3/4 med dessa. |
jag kör så här:
avd 1: 1,3,9 avd 2: 1,8,11 avd 3: 2,10 avd 4: 3,6,9,12,14 kostnad 180 skr lunch dd 11 -2 |
min rad
Alla 1 Alla 3,6,9,12,14 |
1,3,5,9
1,4,5,7,8,10,11 2 Alla Krav: Princess W/Bottem F Flerbong 1,3,5,9 1 2 1,2,3,4,5,6,7,8 |
Citat:
|
Citat:
|
Där hade alla favoritspelare tur! Jag en av dem även om jag levt även med kobol, nu sätter jobbar vi in 6an i sista för 35 system! sätter även 5 system med dessa i sista(chansa borts goops favorit som jag inte tror på)
4) 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 12, 14 |
Citat:
|
tråkig runda.. usch!
|