![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Båda mina spikar leder på upploppet men schabblar i slutet :cry: |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
1. spela toppkuskar 2. läs inte serviceplay tipsen |
om man tittar på caballions resultat, så efter frankrike äventyret förra året i september, trots att caballion resulterade med vinst därifrån som senaste resultat.
Ett Frankrike äventyr kan kosta därefter...utan att jag har någon koll på vilket sätt caballion presterade i Franrike. Halmstad i tredje spår och heroiskt lopp.. Att träna häst är ochså att "forma" en häst...hoppas att det inte är försent bara. FB larsson visade spöet, då försämrades aktionen..skallen? Hingstar kan visa ovilja...och smita undan med gallopp.. caballion är värd ett bättre öde...FB larsson ??? "Om du gör vad du alltid har gjort, får du samma resultat du alltid har fått" |
Fan också.
Känns som jag är helt rätt på det men väljer bort TC i tredje i sista stund, annars tröstpengar på drygt 1400 :( 4 5 6 4 11 7 11 7 1 2 5 2 2 6 Sätter alla Melanders hästar och tittar länge på LB i andra då den gjort grymma lopp tidigare i sin karriär. Enda lilla trösten är väl att Kontios häst hade jag nog aldrig haft med. |
|
Pinsamt tydligt än en gång att Fredde B inte är kusk nog att fixa det, har varken körhand eller känslan för tempo. Hade loppet helt i sin hand men pressade inte upp farten ordentligt i tid vilket krävs för att en häst av den typen inte ska bli nerspeedad. 15 första 2000 och 13,6 i mål talar sitt tydliga språk.
Gissar att Mårtensson som tydligen nyss köpt in sig på 40% (till rejält överpris gissar jag, att sälja hästar till hockeykillar är nog bland de klart bättre affärerna man kan göra inom travsporten) önskar att han hade 51% och kunde sätta kusk på kusen. |
Citat:
|