![]() |
Idag spelar jag följande kupong. Hade Timetosaygoodbye i tankarna direkt när jag vaknade och då vinner den bara. Hade den som spik ända till inlämning men garderade upp loppet i sista stund. Tror det var slösade slantar då jag tror den vinner.
Sen tror jag på Amour Rapide i första som kan ta favoriterna på slutet då varken Opitergium eller Perfect Toll verkar vara i toppform. Lapp: 6, 10, 12 (4) 5 Aristocat Boko 2, 5, 6 (3) 2, 5, 6, 8, 9, 10, 12 (7) 1, 2, 8, 11, 12 (4) 2 Noble Knight 1, 3, 5, 9 |
Citat:
EDIT: Ber om ursäkt, vi har ju 3! Lycka till, hoppas de sitter!! |
Ja, tar man tre hästar är man ju med men nu valde jag att spika Ludde även om den var hur trött som helst när den gick på 12.9 senast - även om det skylldes på lös bana. Hästen är inte bättre, bara att inse även om Ludde redan då lovade att det var andra bullar på hemmaplan. Hoppet tändes lite när Åke galopperade bort sig.
6 12 1 3 5 6 10 2 6 8 9 2 8 9 10 13 2 10 9 mitt system :S Nu vinner väl nummer sex i andra bara för att jävlas vad gäller nummerordningen :D |
Jag är dock rökt :thumbdown:
|
Citat:
|
Citat:
edit: speciellt nu efter att spiken i fjärde också satt |
Vilka sopstyrningar Örjan gjorde idag ! 4 invändigt m pojke kronos och 3 invändigt m time to say goodbye. Många lopp man vinner därifrån :(
|
Citat:
Han är en Lance Armstong ut i fingerspetsarna! |
Du har missat att de hela tiden sagt att italienska derbyt är årets mål, eller? Du ska se att "aset" vet vad han gör.
Håll dig till basket. |
https://i.imgur.com/MkZUg.png
Där har ni en med snygg rank idag. Funderade länge på att spika Jokern i sista. Kom tidigt in 10000kr vinnarspel på den och sedan fortsatte de spelas vinnare. Vid 13 tiden idag låg omsättningen på vinnare i DD2 över 140k att jämföra med ca 30-40k i övriga lopp. Jokern stod i 2.50 då.... |