Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack Solvalla (V64) 16/9 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/13176-uppsnack-solvalla-v64-16-9-a/)

Pilkast 2012-09-15 23:37

Uppsnack Solvalla (V64) 16/9

Lutar åt flerbong, i morgon - ser lätt ut, på förhand...!
Jag tvekar INTE att speika Molle CD till runt 30% i morgon - kanonform, bra läge, startsnabb samt att de värsta motståndarna har dåliga lägen...

Pilkast 2012-09-15 23:39

Andra ett stort "lås" på 1, 5, 6 och 8!

Pilkast 2012-09-15 23:41

I tredje vinner nummer 9 My Golden lätt - var grym från dödens senast!

Pilkast 2012-09-15 23:43

Kommer det en skräll så kommer den i fjärde...

Pilkast 2012-09-15 23:46

I femte - öppet bakom Julle som inte visat det denne lovade i början - gardering!

Pilkast 2012-09-15 23:49

Sjätte riktigt svårt, iofs, om nu inte Lennartsson krossar dem från dödens med License Holder...

Pilkast 2012-09-15 23:57

Nu är det bara att fylla på...!

suppe 2012-09-15 23:57

vill ej klaga pilkast men seriöst du kunde skriva allt detta i ett enda inlägg...

Pilkast 2012-09-16 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av suppe (Inlägg 202443)
vill ej klaga pilkast men seriöst du kunde skriva allt detta i ett enda inlägg...

Jo, men blir enklare att bemöta mina inlägg såhär... Men, okey, skall tänka på detta... :cheers:

mijo14 2012-09-16 09:35

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 202444)
Jo, men blir enklare att bemöta mina inlägg såhär... Men, okey, skall tänka på detta... :cheers:

I-landsproblem...bra analys! Tack

Madman 2012-09-16 11:02

Det är ju det du gör

Citat:

Ursprungligen postat av suppe (Inlägg 202443)

Klagar alltså....

Om_sommaren 2012-09-16 11:04

Molle cd är en oberäknelig häst med hög kapacitet. Vunnit i två enkla gäng på slutet. Mellby apollo har övertygat i betydligt hårdare gäng än så. Trots att han kanske inte hamnar i spets så tror jag Lennartsson löser det ändå.

Klanke 2012-09-16 11:20

Tycker att Vilda Gamle är riktigt bra de dagar hon håller sig i trav, är obesegrad felfri med per och riktigt rejäl av sig. 19% idag är bra och med tanke på att My Golden nu är lite beroende på vad de andra gör så spikar jag emot. My golden kan klart vinna har sätt fin ut på slutet, men skulle per ta sig till ledningen så tror jag inte my golden vinner. Näst senast pressade Vilda Gamle på redan 1500 meter från mål i dödens och såg aldrig trött ut, fortsatte att mala på och gick ifrån okörd sista 200. Mycket imponerande. 85% På Kajsa är lite väl mycket sedan ska man också ta i bakting att hästen kommit tvåa en del gånger det säger lite om inställningen.

Övriga drag att nämna.

Pine Cool var riktigt bra senast tog in på ledaren när det gick som fortast. Bortglömd i avd1.

Tell me no lies gick starkt i dödens senast på en kladdig bana (minst två sekunder tyngre) såg ut att vinna men blev avslagen av en smygkörd. Toppform. Kör frammåt när alla har satt sig i sina positioner. Bra nog att vinna från dödens. Revanch denna gången?
Passa även Santiano wibb som hamnade lite i maskin senast men spurtade bra när man fick fritt över upploppet och visade att formen är bra. Skulle Stefan köra sig till ledningen blir de inte lätta att ta sig förbi. En bra resa väntar hur som helst.

Lycka till...

Om_sommaren 2012-09-16 11:49

tag med i beaktning att Vilda gamble inte har gjort lika bra tider som My golden, samt bara gjort 3 starter i år. Och inte är det några kanongäng hon mött. Här vet Kajsa att hon har loppet i sina händer. Går fram i dödens och kontrollerar loppet precis som sist.

Klanke 2012-09-16 11:57

Man ska inte ta så allvarligt på tiden när de bara är 3 år gamla, de utvecklas hela tiden och rekordsänke med tiden. Man ska inte ta tider så hårt eftersom det är hästar / flockdjur. Fungerar Vilda Gamle idag så kan vi kanske räkna med rekordsänkning.

jag menar vad är 0,5 hundra delar? ingenting. Vad är en sekund = ingenting mycket kan ske i loppen, Speciellt när de är så unga.

God tur!