![]() |
Citat:
Hoppas favoritparaden fortsätter nu så vi får lite att leka med till Jägers nästa vecka. Hade spikat Yes We Can själv och flög där. Hade vunnit lätt som det såg ut ifall Leif kört fram tidigare eller sluppit störningen i början. Finest Scotch kommer jag fortsätta gardera i alla fall. Eros Tooma känns för övrigt som en spik på dubbeln. Öppnade bra från spår fyra när den vann på distansen sist och tror den sitter i ledningen tidigt här. Ska bara hitta vinnaren i andra men tror jag spelar med Tofu. Bästa hästen och bästa kusken. Läget i mot men tror Erik hittar ner bra när 1-5 kör som idioter från start. |
Eros Tooma ska gå barfota runt om och spår 5 i volten tycker jag det andas galopp i programmet.
Fasen vad kall Bergh var idag då? |
fem lopp och fem favoritsegrar. Så mycket för den svåra omgången :no:
|
Citat:
|
Göran "tomten" Borgås..
"Finns det någon bättre i Sverige" i upphetsat tillstånd om Raggmunken. Jadu - allt har sin tid och plats men inte fan är Raggisen bäst i Swe idag? |
Ah, hade nog glömt öppna ögonen när jag kollade förra loppet. Var tydligen Auto ;) Men är i alla fall nedstruken till spår fyra. Tror Tillman kommer iväg bättre än både Le Mat och King Tilly vilket gör att vägen till ledningen ligger öppen.
|
Citat:
|
Citat:
Sätt på dig glasögonen gammelgubbe. |
Citat:
8-9 blir en smaskig dubbel det. |
Citat:
|
Citat:
|
Du brukar ha klart för dig Stekel så kanske ska ta o kolla in honom lite mer men jag personligen tror att Hallsta Lotus vinner 98ggr av 100 mot honom fast du gör mig osäker...:-)
|
In med travfolk som experter tycker jag. Hade varit betydligt vettigare att höra Stig Hs synpunkter som expert innan loppen men man ska väl vara glad att de som är där är där för väldigt många litar ju blint på dem och ökar värdet för oss andra :)
Men visst är det så att i "vass eller kass" så väger ju Erik Adielssons ord betydligt tyngre än de övriga tomtarna och nog känns det som att han oftast har bättre koll med facit i hand även om jag inte fört någon statistik över det. |
Nu vinner väl Tofu sista också, bara för att ge mig en spark i baken då jag hoppa över den på 8 hästar.
|
Citat:
|