Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 20/10 BERGSÅKER (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/13588-v75-20-10-bergsaker/)

Snapphanen 2012-10-20 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 209170)
En av årets bästa spikar enligt Nybrink. Vann med en nos? Bra expert det där som väljer denna favorit i detta lopp av totalt nästan 400 som en av årets bästa :lol:

Jävlar vad skitnödig man kan vara då. Du hånar alltså honom över en spik som sitter? Kamma luggen grabben.

Hoppas favoritparaden fortsätter nu så vi får lite att leka med till Jägers nästa vecka. Hade spikat Yes We Can själv och flög där. Hade vunnit lätt som det såg ut ifall Leif kört fram tidigare eller sluppit störningen i början. Finest Scotch kommer jag fortsätta gardera i alla fall.

Eros Tooma känns för övrigt som en spik på dubbeln. Öppnade bra från spår fyra när den vann på distansen sist och tror den sitter i ledningen tidigt här. Ska bara hitta vinnaren i andra men tror jag spelar med Tofu. Bästa hästen och bästa kusken. Läget i mot men tror Erik hittar ner bra när 1-5 kör som idioter från start.

KP 2012-10-20 15:57

Eros Tooma ska gå barfota runt om och spår 5 i volten tycker jag det andas galopp i programmet.

Fasen vad kall Bergh var idag då?

linfre 2012-10-20 16:05

fem lopp och fem favoritsegrar. Så mycket för den svåra omgången :no:

anderna 2012-10-20 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av sheriffen78 (Inlägg 209148)
Nej, helt fel med den som favorit. En i mängden, hade den legat runt 10-15% hade jag köpt det.

Lätt att vara efterklok men helvete vad han utklassade dom andra...

SuprMario 2012-10-20 16:08

Göran "tomten" Borgås..
"Finns det någon bättre i Sverige" i upphetsat tillstånd om Raggmunken.
Jadu - allt har sin tid och plats men inte fan är Raggisen bäst i Swe idag?

Snapphanen 2012-10-20 16:08

Ah, hade nog glömt öppna ögonen när jag kollade förra loppet. Var tydligen Auto ;) Men är i alla fall nedstruken till spår fyra. Tror Tillman kommer iväg bättre än både Le Mat och King Tilly vilket gör att vägen till ledningen ligger öppen.

Stekel 2012-10-20 16:09

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 209175)
Fasen vad kall Bergh var idag då?

Till skillnad från alla andra V7-omgångar då? :rolleyes:

Sprite 2012-10-20 16:10

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 209174)
Jävlar vad skitnödig man kan vara då. Du hånar alltså honom över en spik som sitter? Kamma luggen grabben.

Är man expert inom en sport och har ca 400 olika speltillfällen att bestämma sig för bästa spiken och väljer en som vinner med mindre än en nos tycker jag att man kan håna honom lite. Jag skrev fel från början, det var ju årets BÄSTA spik dessutom sa han.

Sätt på dig glasögonen gammelgubbe.

KP 2012-10-20 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 209182)
Till skillnad från alla andra V7-omgångar då? :rolleyes:

Han sparar det bästa till sist. KOM IGEN BERGH :)
8-9 blir en smaskig dubbel det.

Stekel 2012-10-20 16:12

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 209179)
Göran "tomten" Borgås..
"Finns det någon bättre i Sverige" i upphetsat tillstånd om Raggmunken.
Jadu - allt har sin tid och plats men inte fan är Raggisen bäst i Swe idag?

Det vette tusan alltså, med en annan kusk skulle den nog eventuellt kunna dominera i eliten!

Stekel 2012-10-20 16:14

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 209183)
Är man expert inom en sport och har ca 400 olika speltillfällen att bestämma sig för bästa spiken och väljer en som vinner med mindre än en nos tycker jag att man kan håna honom lite. Jag skrev fel från början, det var ju årets BÄSTA spik dessutom sa han.

Sätt på dig glasögonen gammelgubbe.

Det där sa han iofs lite i affekt och menade det nog inte egentligen. Imponerande att hamna i det tillståndet bara för att Lennart inte råkar hålla med honom om en häst han tror på för övrigt. Stabil kille.

SuprMario 2012-10-20 16:16

Du brukar ha klart för dig Stekel så kanske ska ta o kolla in honom lite mer men jag personligen tror att Hallsta Lotus vinner 98ggr av 100 mot honom fast du gör mig osäker...:-)

Sprite 2012-10-20 16:23

In med travfolk som experter tycker jag. Hade varit betydligt vettigare att höra Stig Hs synpunkter som expert innan loppen men man ska väl vara glad att de som är där är där för väldigt många litar ju blint på dem och ökar värdet för oss andra :)

Men visst är det så att i "vass eller kass" så väger ju Erik Adielssons ord betydligt tyngre än de övriga tomtarna och nog känns det som att han oftast har bättre koll med facit i hand även om jag inte fört någon statistik över det.

KP 2012-10-20 16:35

Nu vinner väl Tofu sista också, bara för att ge mig en spark i baken då jag hoppa över den på 8 hästar.

linfre 2012-10-20 16:49

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 209157)
Riktigt bakis men lyckades lägga raden med ansiktet tryckt mot skärmen som stöd :drunk:

Registrerat spel

1, 4, 5, 8, 9
6, 9, 11
4 Friction
3 Finest Scotch

6, 12
1, 5, 6, 11
3, 5, 6, 7, 10, 12

Hur fan är det möjligt att man aldrig kan få sätta alla rätt oavsett hur enkel raden är, sjukt :thumbdown: