Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/13597-galopp/)

Fredrik 2012-10-19 16:02

Jag är helt klart intresserad. Har testat en del system, men inga som håller i långa loppet.

mickep 2012-10-19 16:08

Citat:

Ursprungligen postat av Fredrik (Inlägg 208982)
Jag är helt klart intresserad. Har testat en del system, men inga som håller i långa loppet.

Jag kan LOVA att detta fungerar.

gå till: Service Plays så hittar du lite mer info, under fliken galopp tips

mvh// Mikaehl

mickep 2012-10-19 17:52

Så TOTALT 4% På spelbanken idag igen .

Om du bara siktar på 2,5% per dag så dubblar du din spelbank 1 gång i månaden.

Och det har vi INGA problem med att göra. :D

Stekel 2012-10-19 18:10

Sci-Fi...

Arnie 2012-10-19 18:26

Hmm . sounds to good to be true . om det nu är som du säger så undrar jag helt enkelt en sak . VARFÖR lägga ut detta här . du kan svara här eller pm .

korpo 2012-10-19 18:54

Citat:

Ursprungligen postat av Arnie (Inlägg 209009)
Hmm . sounds to good to be true . om det nu är som du säger så undrar jag helt enkelt en sak . VARFÖR lägga ut detta här . du kan svara här eller pm .

Svar här Tack!:hattenav:

mickep 2012-10-19 18:57

Hej Arnie. Varför INTE lägga ut det? Tror nog att det finns fler än jag som vill vinna på sina spel.
Så varför inte ge en hjälpande hand till alla som försöker.

Och jag har garanterat mycket att lära av andra som spelar regelbundet.

Och jag antar att det är därför medlemmar sökt sig hit för att få hjälp och extra kunskap om spel.

mickep 2012-10-19 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av korpo (Inlägg 209015)
Svar här Tack!:hattenav:

Hej Arnie. Varför INTE lägga ut det? Tror nog att det finns fler än jag som vill vinna på sina spel.
Så varför inte ge en hjälpande hand till alla som försöker.

Och jag har garanterat mycket att lära av andra som spelar regelbundet.

Och jag antar att det är därför medlemmar sökt sig hit för att få hjälp och extra kunskap om spel. :cheers:

Arnie 2012-10-19 19:13

Jo visst, varför inte, men när det låter som att man får ligga med Jennifer Aniston för en tia då ringer det en klocka . vad är haken om du är med mej här . visst de är möjligt att du uppfunnit hjulet igen , prove it and i belive it

mickep 2012-10-19 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av Arnie (Inlägg 209022)
Jo visst, varför inte, men när det låter som att man får ligga med Jennifer Aniston för en tia då ringer det en klocka . vad är haken om du är med mej här . visst de är möjligt att du uppfunnit hjulet igen , prove it and i belive it

Hej. LOL. Jag har inte uppfunnit hjulet igen, men jag har fått hjälp att laga punkan och fått upp farten på hjulet. :)

Arnie 2012-10-19 19:33

Okey . så om jag ger dej 10 000 så kan du på en månad garantera mej 20 000 tillbaka . om så är fallet så kontakta mej via pm så ska du få en fet rulle att jobba med .OCH du kan behålla 25% av vinsten för besväret

korpo 2012-10-19 19:46

Citat:

Ursprungligen postat av Arnie (Inlägg 209027)
Okey . så om jag ger dej 10 000 så kan du på en månad garantera mej 20 000 tillbaka . om så är fallet så kontakta mej via pm så ska du få en fet rulle att jobba med .OCH du kan behålla 25% av vinsten för besväret

"Nigeriabrev" är en form av bedrägeri som tidigare riktade sig mot företagsledare och liknande men i och med att det skickas som spam numera allt oftare drabbar vanliga människor. De första breven av den här sorten skickades från Nigeria, därav namnet. Numera förekommer "många olika" sorters bedrägerier av den här formen och namnet Nigeriabrev används som ett samlingsnamn.:ful:

messijah 2012-10-19 19:57

Citat:

Ursprungligen postat av mickep (Inlägg 209026)
Hej. LOL. Jag har inte uppfunnit hjulet igen, men jag har fått hjälp att laga punkan och fått upp farten på hjulet. :)

...och nu ska du sälja hjulet till oss?

mickep 2012-10-19 20:26

Citat:

Ursprungligen postat av Arnie (Inlägg 209027)

Jag lägger upp tipsen så gör ni vad ni vill med dom. Spela eller kontrollera resultaten. Valet är ens eget.

Är du inte intresserad av att ens anstränga dig att lägga betten själv så kanske detta inte är något för dig.

mickep 2012-10-19 20:29

:cheers:Och snälla du. Om du vill skriva strunt gör det någon annanstans är du snäll.