![]() |
Citat:
|
Citat:
Hehe - jag fick direkt associationer till "Ciccolina och hästen" - en mycket sevärd "vuxenfilm", inom kategorin "Bestiality"...! Borde vunnit en AVN Award ... :innocent: Bara en kompis åsikter då jag aldrig sett på detta själv... :evilgrin39: |
WHAT?! :moneybag: :idiot:
|
Blir inte klok! Hur hade man kunnat rankat denna omgång för 8 rätt? Utgå från en favorit, ett drag och en vämningsvinnare.
1 1 (1-3) 2-4 2-4 3-7 4 3 ALLA?! 12096 kr. Varsågod! Ska man vara synsk för att kunna ha råd att måla alla i sista? :idiot: |
Citat:
Enligt mig så är enda chansen till åtta rätt att helgardera sista och detta var aldrig ett alternativ för mig - denna kuse som vann kommer INTE vinna i denna klass igen, aldrig! detta var en skräll av oerhörda mått - nästan omöjlig! Men det är klart - med ett par spikar på Panne Du Moteur, Metior Easy och My Golden och/eller eventuellt Mermaid Ås, så kan det ju gå... Behövs "bara" att spikarna sitter och garderingarna är klockrena...! :whistling: Men jag får nog spela denna omgång 1000 gånger för att få in kusen i sista...! Den var extremt svårhittad, för att inte säga omöjlig om man inte helgarderar - och detta var inte ett helgarderingslopp, eller tydligen så var det det... |
Citat:
|
Citat:
Vad/hur menar du med 12096 kronor? |