Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V86 24/10 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/13665-uppsnack-v86-24-10-a/)

Stekel 2012-10-24 22:31

Citat:

Ursprungligen postat av SuprMario (Inlägg 210094)
Bara ett uttryck Stekel, bara ett uttryck..:D
Inte att ta det bokstavligt...:cheers:

Jo det förstod jag att det är, men jag kan inte dechiffrera det trots att jag har en stor och tidvis mycket livlig fantasi.

Pilkast 2012-10-24 22:51

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 210100)
Jo det förstod jag att det är, men jag kan inte dechiffrera det trots att jag har en stor och tidvis mycket livlig fantasi.

Hehe - jag fick direkt associationer till "Ciccolina och hästen" - en mycket sevärd "vuxenfilm", inom kategorin "Bestiality"...! Borde vunnit en AVN Award ... :innocent:

Bara en kompis åsikter då jag aldrig sett på detta själv... :evilgrin39:

marvel 2012-10-24 22:51

WHAT?! :moneybag: :idiot:

marvel 2012-10-24 23:06

Blir inte klok! Hur hade man kunnat rankat denna omgång för 8 rätt? Utgå från en favorit, ett drag och en vämningsvinnare.

1
1 (1-3)
2-4
2-4
3-7
4
3
ALLA?!

12096 kr. Varsågod!

Ska man vara synsk för att kunna ha råd att måla alla i sista? :idiot:

Pilkast 2012-10-24 23:27

Citat:

Ursprungligen postat av marvel (Inlägg 210112)
Blir inte klok! Hur hade man kunnat rankat denna omgång för 8 rätt? Utgå från en favorit, ett drag och en vämningsvinnare.

1
1 (1-3)
2-4
2-4
3-7
4
3
ALLA?!

12096 kr. Varsågod!

Enligt mig så är enda chansen till åtta rätt att helgardera sista och detta var aldrig ett alternativ för mig - denna kuse som vann kommer INTE vinna i denna klass igen, aldrig! detta var en skräll av oerhörda mått - nästan omöjlig!

Men det är klart - med ett par spikar på Panne Du Moteur, Metior Easy och My Golden och/eller eventuellt Mermaid Ås, så kan det ju gå... Behövs "bara" att spikarna sitter och garderingarna är klockrena...! :whistling:

Men jag får nog spela denna omgång 1000 gånger för att få in kusen i sista...! Den var extremt svårhittad, för att inte säga omöjlig om man inte helgarderar - och detta var inte ett helgarderingslopp, eller tydligen så var det det...

Pilkast 2012-10-24 23:29

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 210119)
Enligt mig så är enda chansen till åtta rätt att helgardera sista och detta var aldrig ett alternativ för mig - denna kuse som vann kommer INTE vinna i denna klass igen, aldrig! detta var en skräll av oerhörda mått - nästan omöjlig!

Men det är klart - med ett par spikar på Panne Du Moteur, Metior Easy och My Golden och/eller eventuellt Mermaid Ås, så kan det ju gå... Behövs "bara" att spikarna sitter och garderingarna är klockrena...! :whistling:

Men jag får nog spela denna omgång 1000 gånger för att få in kusen i sista...! Den var extremt svårhittad, för att inte säga omöjlig om man inte helgarderar - och detta var inte ett helgarderingslopp, eller tydligen så var det det...

EDIT: Vad/hur menar du med 12096 kronor?

Pilkast 2012-10-24 23:31

Citat:

Ursprungligen postat av marvel (Inlägg 210112)

1
1 (1-3)
2-4
2-4
3-7
4
3
ALLA?!

12096 kr. Varsågod!

Vad/hur menar du med 12096 kronor?