![]() |
Svår omgång! Har en idé i form av 10 Sem Jafet i V75 4. Har skaffat sig hårdhet i V75, har haft oflyt på slutet, dags nu!
|
Jag tror preyfrontline vinner, men jag spikar sällan en 81%-are.
Hur man spelar är individuellt, men vill man gå för stora pengar måste man hoppas att sådana lampor torskar. Vinst varannan gång, eller förlust varannan gång....vi väljer alla själv vad vi vill hoppas på. Om man väljer gardera är Omaha och Scherzobrodde givna på kupongen. Scherzobrodde är tyvärr långsam ut, men kommer han loss har han en grym speed. Räcker det för att ta 20 på PF..... nja....inte om det gått 17 men om det blir lite körning kan det gå vägen. 81% eller 2%...... vi ses på Bahamas :-) |
Citat:
Jag tror hårt på att Prey Frontline blir ett bortkastat streck. Karis tränarform (2 vunna av 79 på V75 i år) är ju riktigt usel. Något fel verkar han göra för tillfället, kanske i de slutliga förberedelserna? Lars I Nilsson har 4 av 10 vunna. Kung Fu Face med Johnny nästa? Helena Burman har 3 av 8 vunna. United Face med Örjan nästa? Och en Sem Jafet med Untersteiner på hemmaplan kan väl inte slå fel? Paying Guest intressant med tanke på vad Åke säger, och att det är han som tränar den. Även Omaha och Paladin Sisu känns streckvärda i förhållande till Prey. Men jag funderar på att nöja mig med: 10, 2, 7, 8 Allt utom Prey Frontline i alla fall. Han blir som namnet antyder, ett lätt byte i frontlinjen när flocken blåser förbi på upploppet. |
Kari vinner alltid bara på vintern när alla bra hästar går i vila så besudlar han alla banor med sina skithästar och livnär sig på det. Smart är han . Vet att han inte har material att tävla med på sommaren. På vintern dominerar han. Glasklart.
|
Surfade runt på nätet och hittade ett Harry system. Går det att spekulera att Harry bygger systemet runt med Vinnalt eller Lavec?
Harry systemet skall ju vara gigantiskt till sin storlek. v75 - 960 rader Avd.1 3,5 Avd.2 3,6,7,9,10 Avd.3 4 Lavec Kronos Avd.4 6,12 Avd.5 1,2,7,9,11,13 Avd.6 3 Vinnalt Herkule Avd.7 1,3,5,6,8,9,10,11 jag har baissat Vinnalten tidigare och gör det igen. Det blir ingen kung i baren denna dag heller..Tror på en snäll resa för Vinnalten. VH är en sprinter och ban historiken talar ochså emot. Jag tror inte på spets och slut. Det blev ingen kung i baren idag heller...spets blev det...bra gjort ändå..mjölksyra och press av sir toby. Vh är en sprinter. |
Nedan är ett annat andelsystem i en spelbutik och har låg träffprocent på spikarna, så länge jag har följt dem, ca 1 år.
V75 - 11 520 rader Avd. 1 5 Balticas Yahoo res 3,8 Avd. 2 2,3,5,6,7,9,10,12 res 4,11 Avd. 3 3,4,7,10 res 11,6 Avd. 4 6 Prey Frontline res 12,2 Avd. 5 1,2,3,5,7,9,10,13,14,15 res 8,11 Avd. 6 3,4,6,8 res 1,7 Avd. 7 1,2,4,5,6,8,9,10,11 res 3,12 statistiken håller i sig..En spik på fall. återstår att se nästa spik ? och spik nr 2 föll den ochså...surt för dem... |
Just nu får man dåligt betalt för garderingar i andra och sjunde
Funderar på att spika just där för att kunna vara med på skrällar i de lopp de flesta går kort Pere palema och true advantage ? Inte lätt, men sitter dom finns chans till stora pengar |
Citat:
Nougat Ås ska gå första barfota runtom. Kul är 1 Mill Rotation. Men även 7 Just Magic som alltid tenderar långt fram. Stefan Persson brukar oftast vinna ett, två lopp på hemmabanan. Vädret i Halmstad senaste dagarna har varit ett typiskt höstväder. Regn och blåst. Halmstad är känt för bra bana men var noga med att kolla banförhållande. Som någon tidigare skrev så passar detta förhållande Kari Lähdekorpi i handsken som oftast brukar visa framfötterna framåt hösten. Skulle jag gå kort skulle jag göra det i avd 4 med lås på tre, Prey Frontline, Sem Jafet och Kung Fu Face, som kan få en bra resa om han inte tabbar sig och galopperar som vanligt i volten. Björn satsar för spets och han tror på bra vinstchans därifrån. Skulle Ohama komma upp jämsides och pressa så gynnar det Sem Jafet som avslutar vasst, men dessa 3 rankas upp. En outsider är Ohama som är stark som en oxe. |
Förnuftet talar till din fördel
Men jag vill / kommer inte spika d två största favoriterna Och aldrig en 81% Favoriter vinner en av tre och då förlorar jag gärna 2a är svårt och många garderar Då tjänar jag inget på att gardera eftersom alla andra också gör det Jag skiter faktiskt i om jag vinner eller förlorar Jag bryr mig bara om när jag vinner Mina system kan inte gå in när det blir låg utdelning Jag behöver inte 10000, det har jag redan och det räcker inte många dagar Lycka till |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Det hoppas jag också
Nu är det ju inte så att jag direkt är någon nybörjare, utan jag har sett över 20000 lopp på min hemmabana och ytterligare 40000 lopp på andra banor. Mvh / P |
Men nykter är jag fan inte :-)
|
Citat:
Kanske vinner även du imorgon. Själv får jag nöja mig med... Tick Tack - just det! |