![]() |
Tack qwerta....
Förresten! Skulle inte jorden gå under häromdagen? Det jag tror Maya-indianernas kalender egentligen förutspådde var förstås vilken häst som skulle vinna avd. 5 på Axevalla! Kan det bli något annat än Maya Utca? |
Axevalla 20121222 V75
Avd-1: 4,7 Avd-2: 8,12 Avd-3: 10 Avd-4: 3 Avd-5: 3,4,5,8,12 Avd-6: 4,7,9,10 Avd-7: 5,10,11 |
Registrerat spel
Datum: 2012-12-22 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 59 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Mr Picolit 2 2, 7, 8, 12, 15 3 2, 3, 6, 8 4 2, 3, 5, 6 5 1, 13 6 2, 11 7 1 Gosab Blues Vadet gäller startnummer 320 rader x 1 x 0,50 kr = 160,00 kr Kvittonummer: x |
Royal Neo i kalasform, vinner från rygg ledaren på en Mr Picolit som jag vill se övertyga innan jag spelar till 86%. Royal Neo har 5% och man vet att hästen funkar fint på vintern.
Stelton är bästa hästen, blir undervärderad pga utländsk och spåret men jag tycker det är en eller alla och vill spara strecken istället för att göra ett tv-system. Missa inte Lester i guld. Riktigt bra häst från Italien med bästa spåret. Kan bli körning från start. Hur som helst borde Lester få ett bra löp, annars sänker väl I Wont Dance om inte Rutger Raket får lusköra. I fjärde vill jag ha lite fler men får spara lite på strecken. Femte är det bara gardera, sto och lärlingslopp är största faktorerna för en skräll. Någon favorit måste väl vinna, tror Gambrinus Degato har bäst chans med sina amerikanska sulky. Ingen motivering i sista. Känsla väljer jag att kalla det ;) Spoiler:
|
Registrerat spel
Datum: 2012-12-22 Bana: Axevalla Spelform: V75, omg. 59 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 4 Mr Picolit 2 1, 2, 8, 13, 15 3 2 Rutger Raket 4 2, 4, 5, 6 5 1, 3, 5, 6, 12, 13, 14 6 1, 9 7 6 Stigaxelsixten Vadet gäller startnummer 280 rader x 1 x 0,50 kr = 140,00 kr Gissningsvis glider kingen in och plockar åtminstone tre segrar. Har feeling för Frank i lärlingsloppet också, då jag till 95% spelar på kusk i såna lotto-lopp är han i mina ögon sjukt underspelad! Oscar J Andersson likaså, skrällvarning för 6 och 13 i femte!! |
Alltså vad är det för Bullshit att 4 Mr Picolit ser majestätisk ut? Det gör han alltid och antingen förlorar eller så vinner han med ett huvud.
Jag har iaf lovat mig själv att sluta svära över den där hästen. Bort bort! Helt stört att Royal Neo står i över 20 gånger pengarna :D |
Tror på låg utdelning idag och förlitar mig på Åke vilket känns lite trist.
Registrerat spel 4 Mr Picolit (12) 1, 2, 8, 12, 13, 15 (10) 2 Rutger Raket (10) 2, 5, 6 (4) 3, 4, 5, 12, 14 (1) 1 Gambrinus Degato (9) 2, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (8) |
Hade Royal Neo något sparat? Vi noterar till nästa gång!
|
Synd att Bonnies Maggie hoppade bort sig såg ut att ha en hel del sparat i det momentet. :sad:
|
Avd 2. Goop vinnare :clap:
|
Ed Rapide! Vilken snygging trots allt, kvick iväg och sträckt i kroppen. Fin! Passas nästa gång.
Roligast dock att Goop dömde ut hästen i förhandsintervjun. Galopprisk och allt möjligt pratade han om... |
Onödigt att köra ihjäl en sån orutinerad häst sådär av Goopen. Borde släppt till Stelton och jobbat in en bra placering.
|
Är rädd för Reven D. här - kusken emot, dock!
|
Är det jag som hittat på eller sa inte Roger Wallmann att Calamara Donna inte skulle vinna några fler lopp? Hästen hade inte inställningen längre osv osv....
Detta sades för kanske 2-3 månader sedan.. |
Citat:
|
Jag gillar åke trots vad alla säger men idag visade han vilken bluff!!!!!! Sorligt!
|
Citat:
|
Fint att Haughstad blir tvåa när det är precis vad som krävs för att komma över 10 mille inkört...
|
man ska tänka på att när goop stänger igen sin egen häst på tre - fyra hästar brukar det indikera toppchans.
Han är ganska låg i sina uttalanden normalt. |
Citat:
|
Alla har chans i avd 4. Axelvallas upplopp kan fälla många!
|
Citat:
:cheers: |
365 har 25.00 på Ferrari in Red. Bra med tanke på hästens form!
|
Goop-helvetet håller väl inte hästen innanför bangränsen?!
|
Hade varit bättre med Västerbo Europe men på v75an och v5an hade jag 1,3,5,12 så e med där i alla fall!
|
Citat:
|
Citat:
|
måste sjöa idag! 6x4x1 kvar sen v7 så klart!!!!!!
|
Citat:
|
ja med v7 är det rätt ok obegr med lågproc kvar. brorsan har 12x5x1 kvar han tänker sjöa obegr hälsar han:)
|
vinner nr 11 femte så är i stort ett bara jag kvar haha!skål! tyska weissbier på gång nu!
|
dumle sitter med 2x6x6 kvar, men alla lopp skall köras heter det ju. spikade snyggt med takter i förra.
|
ok vilka har du nu då?
|
outsiders, är sårbar i detta loppet
|
nej.......hade jennifer ,,,,nära, som sagt alla lopp skall köras..bra att det skrällde
|
Hade Västerbo Europe vunnit hade jag suttit kvar med 6xAlla på v5an nu. trist
|
Kom igen nu - sitter kvar med 12x12 och V7! Skrällar tack...! :drunk:
|
Rak dubbel på 4-10, 200 kronor...
|
Citat:
|
Dagens Dubbel
4,7 mot 5,11 |