![]() |
Alltså vad är det för Bullshit att 4 Mr Picolit ser majestätisk ut? Det gör han alltid och antingen förlorar eller så vinner han med ett huvud.
Jag har iaf lovat mig själv att sluta svära över den där hästen. Bort bort! Helt stört att Royal Neo står i över 20 gånger pengarna :D |
Tror på låg utdelning idag och förlitar mig på Åke vilket känns lite trist.
Registrerat spel 4 Mr Picolit (12) 1, 2, 8, 12, 13, 15 (10) 2 Rutger Raket (10) 2, 5, 6 (4) 3, 4, 5, 12, 14 (1) 1 Gambrinus Degato (9) 2, 4, 5, 6, 9, 10, 12 (8) |
Hade Royal Neo något sparat? Vi noterar till nästa gång!
|
Synd att Bonnies Maggie hoppade bort sig såg ut att ha en hel del sparat i det momentet. :sad:
|
Avd 2. Goop vinnare :clap:
|
Ed Rapide! Vilken snygging trots allt, kvick iväg och sträckt i kroppen. Fin! Passas nästa gång.
Roligast dock att Goop dömde ut hästen i förhandsintervjun. Galopprisk och allt möjligt pratade han om... |
Onödigt att köra ihjäl en sån orutinerad häst sådär av Goopen. Borde släppt till Stelton och jobbat in en bra placering.
|
Är rädd för Reven D. här - kusken emot, dock!
|
Är det jag som hittat på eller sa inte Roger Wallmann att Calamara Donna inte skulle vinna några fler lopp? Hästen hade inte inställningen längre osv osv....
Detta sades för kanske 2-3 månader sedan.. |
Citat:
|
Jag gillar åke trots vad alla säger men idag visade han vilken bluff!!!!!! Sorligt!
|
Citat:
|
Fint att Haughstad blir tvåa när det är precis vad som krävs för att komma över 10 mille inkört...
|
man ska tänka på att när goop stänger igen sin egen häst på tre - fyra hästar brukar det indikera toppchans.
Han är ganska låg i sina uttalanden normalt. |
Citat:
|