Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Axvalla 21/12 UPPSNACK (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/14367-v75-axvalla-21-12-uppsnack/)

Pilkast 2012-12-22 16:51

Oj, oj, oj! Vilken uppvisning! Detta skall INTE gå!!! :clap:

laxdasen 2012-12-22 16:51

de som lyssnade på travtj idag har inte ett rätt.... de kan lägganer! så usla!

fusbar 2012-12-22 17:00

Vilken pissomgång. Men vafan, drömvinsten ikväll :drunk:

Lillis 2012-12-22 17:02

[QUOTE=laxdasen;220421]
Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 220416)
Har trängts i sthockholms butiker hela dagan och ser att den här raden lever.
Nu håller vi tummarna för Henke Diablo......

Registrerat spel

Datum: 2012-12-22
Bana: Axevalla
Spelform: V75, omg. 59

Du har valt V7 - endast vinst vid 7 rätt

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 4 Mr Picolit (3, 7)
2 8, 13 (2, 15)
3 1 Calamara Donna (2, 10)
4 5, 6 (2, 4)
5 1, 4 (5, 8)
6 1 Gambrinus Degato (4, 9)
7 2, 4, 6, 8, 9, 12 (10, 5)

Vadet gäller startnummer

48 rader x 1 x 0,50 kr =
24,00 kr

Kvittonummer: 4DC0 108A B*** 0845[/QUOTEom du hade spelat den hade du varit nöjd att få in det! idiot! sluta ljug penna!!!!!!!Hoppas du spricker med dessa lögner!

Haha fiskpitten, trodde inte du va av den missunsamma typen. Men du kanske är pilkast in disguise........

Såklart jag är nöjd med att den sitter. Men får jag välja så vill jag ju ha in Henke, inget konstigt med det. Sen är systemet en del av ett större jokersystem, det tror jag att de flesta som sett mina tidigare system på det här forumet förstår.

+ 47K sitter bra nu när ATG ska skinna oss i en vecka.

Ps. för din skulle Pitten ska jag lägga in den i tid i morgon.

Sprite 2012-12-22 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 220347)
Registrerat spel

Bana: Axevalla
Spelform: V75, omg. 59

Avd Ordinarie hästar (Res.)
1 3 Royal Neo
2 8 Stelton*
3 2, 5, 8, 10
4 1, 3, 5, 6
5 1, 3, 4, 5, 6, 8, 12, 14
6 1 Gambrinus Degato
7 2, 9

Vadet gäller startnummer

256 rader x 1 x 0,50 kr =
128,00 kr

Kvittonummer: 0F46 76EC xxxx xxxx

Ja vad säger man?

Royal Neo hade vunnit med lucka samtidigt som Mr Picolit inte alls var så överlägsen som streckprocenten visade. En nästagångare!

Stelton överlägsen. Spik till 33% :smoke:

Plockade bort Calamara Donna då Åke sagt hur han skulle köra och sen kör han inte så... trist när hästen får bestämma i täten och bara vinner med en hals före en häst jag hade med...

Hade med både vinnaren och tvåan i fjärde trots 16% och 10%.

Hade med både vinnaren och tvåan i femte trots 9% och 18%.

Gambrinus Degato överlägsen. Spik till 47% :smoke:

Hade med både vinnaren och tvåan i sista på bara två hästar trots 19% och 33%.

Så jävla grymt nöjd med mina analyser då de stämde perfekt i alla lopp. Mr Picolit skulle inte vara så bra som folk trodde vilket Åke höll med om efter mål och det var inget sparat trots att han inte fick ett perfekt lopp. Det var bara det att luckan inte kom för min spik som satt fast denna gång.
Att Calamara Donna är streckad på 29% när den vunnit 0 av 14 i år och tränaren sagt att den är "slut" och ska gå till avel i somras är bara tacka och ta emot. Att den vinner är ju bara bra för alla tomtar som spelade på den i tron att det var bra gjort pga anledningen "den vann ju".

laxdasen 2012-12-22 17:16

[QUOTE=Lillis;220426]
Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 220421)

Haha fiskpitten, trodde inte du va av den missunsamma typen. Men du kanske är pilkast in disguise........

Såklart jag är nöjd med att den sitter. Men får jag välja så vill jag ju ha in Henke, inget konstigt med det. Sen är systemet en del av ett större jokersystem, det tror jag att de flesta som sett mina tidigare system på det här forumet förstår.

+ 47K sitter bra nu när ATG ska skinna oss i en vecka.

Ps. för din skulle Pitten ska jag lägga in den i tid i morgon.

Du hade inte ett rätt det vet alla som suttit här ett tag sluta lrva dig ! # rätt har du max. lägg av

HuBBaBuBBa 2012-12-22 17:30

Registrerat spel

Bana: Axevalla, omg. 42
Lopp: 13
Spelform: Vinnare

Hästar: 7, 8

Vadet gäller startnummer

2 x 190,00 kr =
380,00 kr

Kvittonummer: 8764 9088 55E7 8001

crossbow 2012-12-22 17:41

Grattis till vinnaren Hubba och ang Veijo, vad rätt du hade. Onödigt å ödsla streck på honom, han vann inte ett skit idag. Nya tag imorgon.

AbbeAce 2012-12-22 18:56

Svastedt är en j...la tiffa. Säger en sak och gör tvärt om. Han bara sjunker i mina ögon..
Är kanske mättad...men bästa är om han bara håller käften!!! Då får jag fler rätt iaf.
Hann inte lägga ut idag. Men Spika :
8 STELTON
5 WHAT LOVE CAN DO
1 GAMBRIUS DEGATO
Låser på 2-8-10 i guld för Åke SKA köra i spets(Jävla bullshit)

1) 4-7-9-12
2) 8
3) 2-8-12
4) 5
5) 3-4-5-12-14
6) 1
7) 2-6-12

korpo 2012-12-22 19:10

◦Inför gulddivisionen på Axevalla lovade, eller om det var hotade, Åke Svanstedt att köra för fullt så länge orken bar för Rutger Raket. När det blev allvar ångrade Svanstedt sig efter 100 meter, då tog han upp Rutger Raket. Lite uppgivet, kan tyckas. – Jag förstår inte varför man går ut och säger en sak och sen gör helt annorlunda, sa Roger Walmann efter seger.

Under hela veckan har det spekulerats i om Örjan Kihlström skulle köra i ledning eller inte med Calamara Donna. Även om Roger Walmann brukar säga att han inte gärna lägger sig i hur hans kuskar gör, antyddes ändå att han gärna såg sin häst i ledningen denna gång.

Samtidigt har Åke Svanstedt deklarerat att han inte skulle vika sig. Underförstått: ´Jag kör tills vi kommer till ledning´. Också i Axevallas intern-tv sa Svanstedt samma sak. Nu blev det inte alls så. Örjan Kihlström hade ingen tanke på att släppa ledningen och Svanstedt gav upp efter en kort bit.

- Jag blev förvånad när Svanstedt tog upp eftersom han så tydligt sagt att han skulle köra för fullt. Han ville väl pinka in sitt revir, men det gick vi inte på, sa Walmann lite sarkastiskt.

Calamara Donna återvände nu till den plats där hon som fyraåring vann Stochampionatet. Idag vann hon sin första seger för året – i den 15:e starten. Så många starter till blir det inte för sjuåringen. Framåt våren blir den här eleganta travaren fölsto. Hon kan dra sig tillbaka med över fem miljoner i prispengar.

Dagens man på Axevalla blev dansken Jeppe Juel som körde tre hästar och vann med alla tre. Han inledde med Nice Öland i V4-spelet och fortsatte sen med två V75-segrar. Treårige Stelton visade sig vara en talangfull häst. Ännu mer övertygande var More Than Enough när han vann den sjunde avdelningen. Den sjuårige halvbrodern till Jaded fick inget lätt lopp, ändå avvisade han ganska enkelt Prada Secret över upploppet.

Jag tror att V75-spelet skulle må bra av att de bästa danska hästarna gästar oss lite oftare.

För Jeppe Juel kom jultomten lite tidigare än väntat. Inte bara för att han vann dubbelt på V75 idag. I onsdags vann Jeppe en kuskserie hemma i Danmark. Den segern gav honom 250.000 kronor. En kvarts miljon är mer än vad en hyrkusk drar in om han vinner Elitloppet.
Här har en ny favorit:)

Till sist: Kenneth Haugstad körde in en dryg kvartsmiljon idag. Därmed passerade Kenneth tio miljoner för första gången under sin karriär. Kenneth tillhör nu de riktigt etablerade hyrkuskarna.

Här har en till favorit:)

simb chaplin 1 2012-12-22 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 220253)
Örjan är en riktig mes och det vet Åke Svanstedt. Han är TYDLIG i SS-intervjun! Han SKA köra hårt för spets och Örjan säger att även han är sugen MEN samtidigt gjort de bästa loppen bakifrån! När Åke hotar om att tömma hästen totalt för att komma till pik så drar feg-Örjan öronen åt sig och hoppas på sitt epitet. Kan ju gå även det men att spekulera i att Örjan sitter i spets efter 500 är en utopi! Jag tar bägge men den som vill halvera systemet spikar RUTGER

:claps: bra tanke doob men förlita inte dig på vad tidningar säger vare det sig handlar om ss,tt eller någon fack tidning...ta reda på infon själv är mitt tips. Dock alltid roligt med inlägg/funderingar!