![]() |
Nicklas J.... Kan du tala om för mig EN ENDA gång Baht Launcher varit hårt betrodd i en Gulddivision?! LÄS PÅ är du snäll...
|
1: 2,3,4,8
2: 6,13,14 3: 4 4: 1,6,11 5: 1,2 6: 5,7 7: 1,2,12 Systemet fick bli som det blev, Eftersom jag garderade upp favoriterna och kvar blev en spik som ej var favorit. |
|
Citat:
|
Luktar jackpot lång väg.
tidiedaccelerator, poobong, newyorkus, twigstarzan är alla starka favoriter. Sedan tar peter ledningen med fortuna sund, och om alla dessa fem vinner får man kanske inte ens en hundring tillbaka. |
Registrerat spel
Datum: 2012-12-26 Bana: Solvalla Spelform: V75, omg. 61 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2 Tidied Accelerator 2 1 Never Young 3 7 Västerbo Carreau 4 3 M.T.Good Looking 5 4, 9, 12 6 5 Jumble Ås 7 8, 10, 11 Vadet gäller startnummer 9 rader x 1 x 0,50 kr = 4,50 kr |
Spiken: Poobong står ruskigt billigt inne i loppet. Blir svårslagen.
Lillspiken: Tidied Accelerator blir tuff att slå trots några tuffa i gänget. Formen är på topp och detta är en jättechans att han vinner. Dragen:/Utgångar Acriter som har spurtat vasst från tillägg på slutet, perfekt läge och stallet andas optimism. Twigs Tarzan var riktigt fin senast, offensivt upplägg att vänta, tobbe släpper med Mugger (enligt mina källor) Skrällar: LIMITRIA ofta tung i spurten och fäller många här med. Alla? 7% EXOTIC SUND har vunnit 30% av sina lopp på valla och trivs ypperligt här. Har form och med klaff från läget kan man skrälla till en fin peng. God tur! ps: finns andelar i mitt bolag via atg.se (tillsammans.atg.se) andelarna kostar 20 kr styck. Denna vecka är 87 andelar sålda :D skicka mig er mejl om ni är intresserade: [email protected] |
1. 2,3,8
2. 6 3. 1,6,7 4. 1,6,11 5. 1,3,9,12 6. 7 7. 1,2,4,7,9,11 |
2 3 4 8 (Om Per tävlar med BR så kan det öppna upp för 4 och 8...annars 2an stenklar)
6 (kan inte hitta vettiga motbud...och jag har letat) 1 4 6 1 (Värsta motbudet spår 11...nja) 1 2 3 4 7 (hoppas på tung resa för Twigs Tarzan och att Erik kan spurta förbi ) 1 7 10 (bort med Kaj såklart på alla seriösa tips) Lycka till! |
Nu tror iof ja oxå på twigs tarzan, men streckmässigt är den ointressant, kikar man insatsfördelningen lär den motsvara ca 80 %. Men men, det viktigaste är väl att den vinner...:)
|
Sist Blue Rock vilat en längre tid (från Hockey till Per...) gick den ut och var grym, så helt omöjligt att den seriöst vill testa TA är det inte. Och visst är det så att Melanders hysteriska formtopp planat ut en ganska rejält. fan...ju mer jag tänker på det ju mer tror jag på favoritfall i första!!!
|
Blev en favoritrad:
http://piclair.com/data/cbypu.jpg |
tycker omgången ser skittråkig ut.
Offrar 72 kr för att bidra till potten 2,3,8 5,6,13,14 1,4,6,7 11 1,5,9 7 11 |