![]() |
Bergsåker 01/05
Första tanken
1; 2,4,6,8 2; 3,4,13,15 3; 1,5 4; 12 5; 6 6; 2,4,8,12 7; 1,3,5,6,10 En veckas hårt jobb kvarstår.... |
Mycket spännande, öppna lopp med chans på hög utdelning! Nu rullar vi tummarna till dess att bolagen släpper vinnarodds.
:popcorn: |
är 6:an klar i kallisloppet eller gör du som jag här nere i söder, en eller alla? :)
|
Elles W. Phedo i sista avdelningen är för mig en klar spik, mycket startsnabb och går mycket bra i ledning, har vunnit dom flesta lopp hon spetsat i.
|
Citat:
|
Nej, klar tycker jag inte den är.
Örjan tar spets och om han går 24,5 tror jag han vinner, men han har bara ett lopp i kroppen så det kan bli tufft stå emot hårdingarna där bak. Citat:
|
Kommmer att köra detta börja med 3 spik och den dan det sitter så ska jag bjuda er grabbar på sharps en bärs var;)
4 High Speed Call 13 Latitude Broline 1 Caddie Comet Alla Alla Alla 1,2,3,10 4300kr/10 andelar eller 4,8,11 4,7,13 1,4,5 alla alla som kan vinna i kallblodet 9-10 st 4 Wariner 1,2,3,10 ... vilket är bäst?? |
Citat:
|
Det där är en j-t bra fråga.
Det första jag skulle kolla är hur de tänker göra med mr vox. Tänker de köra i spets tror jag inte highspeedcall vinner, utan då finns det stor risk att de kör sönder varandra. Nästa fråga är om caddie comet håller ut i won't dance. Bägge är ju ruskigt startsnabba. Svårt att veta..... Citat:
|
Citat:
Hästen har ju slagit Manalapan och Disco AE med en galopp när dem va 3åringar så det måste ju en bra häst. Latituden borde väl bara runda det här gänget.. om den nästan slog Edward Ale på Jägersro från tillägg där det nästan är omöjlig att vinna från tillägg så är ju det här en bättre chans när troligtvis Örjans bästa vän Erik tar spets? Sen skickar ju bara Walman upp en enda häst? |
Fem möjliga spikar
4 High Speed Call 13 Latitude Broline 1 Caddie Comet 4 Wariner 3 Bon Frecia |
Han är startsnabb, bra och motiverad favorit.
Men om mr vox får för sig att köra i ledningen blir det helt plötsligt mycket svårare, då kan ett styrkefenomen som le mat kanske bli aktuell ? Det är inte många som vinner V7 efter ett helt lopp i dödens. Jag tror att mr vox kan svara ut favoriten, men han kanske inte ens försöker då det är en fin rygg och bra pengar därifrån. Latituden är given första häst och vinner om hon inte får för långt fram och en massa bromsklossar i vägen på bortre lång. Man försöker alltid se om det finns motbud, men det troliga är väl ändå att det startar med två spikar. Citat:
|
Omelette i sista om barfota runt om. Tror det kommer att gå undan här så glöm icke Calvados Crane heller.
|
Åtminstone först 2-300 kommer gå j-t fort då både 1 och 3 är startsnabba och vill till spets.
Citat:
|
God fortsättning:
Hallå Putte64: Nu missade jag din öppning av V75,så det blev dubbelt. Men nästa gång gör det rätt så missar man inte..... För det första skriv vilken typ av spel V 75,86,65,64 sen rätt datum och till sist var det är. Kan ju inte vara så svårt,,,Mvh AbbeAce |
Beror på hur många öl man druckit :innocent:
Ska genast skärpa mig :) Citat:
|
Jag håller med Putte,tror mycket på Mr Vox i första och Spik Wariner.
God Läsning: http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf |
Snacka om att Art on Line drog vinstlotten gällande läge i kvällens comeback. Är väl en speedkula?
5.75 hos Expekt :popcorn: Oops! Fel tråd, sorry. |
Årets första V75:a på Bergsåker blir en lätt övning, inför kommande duster. Frågan är hur blir banan? Är det tjäle eller inte, regn eller snö?
Mitt förslag vid första ögonkastet blir följande: V7-1. 4,6,8,9 V7-2. 4,7,13 V7-3. 5 V7-4. 12 V7-5. Alla V7-6. 1,5 V7-7. 1,10, mest troligt är att, jag kommer att spika Elles W.Phedo Mitt grundförslag som kan bantas ner. |
Hej elmeri
Du har använt fel startlista. Angående spetsstriden i sista sitter inte 1 el 3 i spets på kör kan det verkligen gå undan det är ju 2 tjurskallar som kör. Stormysky el Belgrado? |
Citat:
|
Citat:
|
ditt för 5500!
För har nog tänkt spika latitiden o wariner! Mina roliga kommer nog vara trustworthy ås , Acriter |
Citat:
|
Funderar på spik på mana grabben. satt kvar med allt senast hade rusat ner hela gänget. :popcorn:
|
V75 Bergsåker Tankar
Mina Tankar på V75!
avd1. tror 5 eller 7 sitter i spets innan första sväng rob love körs förmodligen i ledning.kommer bädda för 11 elles w fill bra sist mot över makten [ginger bell grym i ons igen] avd 2.Öppet sto lopp men några bättre än andra. 3.4.7.10.13 kanske även form kusk jorma med 11 followme ås. Avd3.lurigt om spets men förmodligen ledare 1 cc. tror han vinner då annars öppet inga stjärnor med 9reven fin ut sist. Avd4.12 spik grym häst. Avd5.nordisar bra lås här 6.7.10.11. Avd6.spik Wariner bara bäst i detta lopp. Avd7.Tror 1an håller spets lätt men frågan hur länge Jorma kör med bon f..kan bi långdragen spets körning vilket bäddar för andra hästar stormysky får loppet? |
Citat:
Tyvärr kör väl säkert Kontio järnet, så kanske måste leta bland de andra hästarna efter vinnaren.... |
Citat:
|
detta system sitter vare sig ni vill tro det eller ej
4,8,11 7,13 1,4,5 1,5,6,7,9,11,12 1,2,5,6,8,9,10,11,12,13,14 4 Wariner 1,2,3,10,12 3465kr Lycka till! 10 andelar |
Latitude känns stenklar om inte Erik trollar som vanligt. Stormysky blir min andra spik.
|
HuBBaBuBBa, när du skriver antal andelar, har du dessa till försäljning?
|