![]() |
Bolag V75-tillsammans
Hej!!
Jag söker medlemmar till mitt nystartade v75-bolag på v75tillsammans. Har tänkt mig en andelskostnad på mellan 25-50kr/andel så alla som vill ska kunna vara med å lira. Jag och den andra som är admin för den här gruppen har lång erfarenhet av spelet och har arbetat fram ett system som är rätt så unikt. De vi behöver är dock medlemmar som vill vara med. Så är du intresserad,tveka inte att höra av dig till mig genom att skicka pm. Välkomna :) |
Taget
|
Vad är det unika med upplägget, lite info vore intressant
|
Kan tänka mig att delta, travaren a hotmail.com
|
Jag vill vara med
|
Jag vill också vara med i framtiden eftersom det är för sent idag
|
Jag instämmer med Sheriffen...info vore bra :) /ll
|
Citat:
önskar INFO om varför systemet är så unikt... |
Också intresserad av unika upplägg,men info är ju AO annars vet man inte om det är så unikt.....:D
|
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 1 Sharp$: 5 Har ni tänkt på det här? Nästan alla som raggar nya till sina lag har det här gemensamt..:smoke: |
OK är med
|
Infon om hur systemet är uppbyggt kommer att komma upp inom kort, ska bara sammanställa allt först. De är mkt grundprinciper att ta hänsyn till,då jag är helt övertygad om att hemligheten till att vinna är att ha just principer,"att göra samma sak varje gång". Ska tillägga att det systemet med de principer som ingår har jobbats och finslipats på sen V75 började 1993.
Men som sagt,all info kommer att dyka upp inom kort. På återseende!! |
Vi testar, [email protected]:yes:
|
V75 Tillsammans
Anmälde mig på Sharp idag och har hört talas om V75 Tillsammans på ATG. När skall det börja?
|