Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V-75 Färjestad 2 Februari (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/14886-v-75-faerjestad-2-februari/)

Khiarshoor 2013-02-02 16:35

Värdet måste ju vara löjligt högt med Prince Tagg va?

Ca 8.000kr nu, men vad skulle det varit med Taggen?? :(

putte64 2013-02-02 16:44

40000 om man går strikt efter streckprocenten.
Jag vet att man inte kan det, men det ger nog en hyfsad indikation.

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 228545)
Värdet måste ju vara löjligt högt med Prince Tagg va?

Ca 8.000kr nu, men vad skulle det varit med Taggen?? :(

Khiarshoor 2013-02-02 16:47

Lysande .. Lysande verkligen!! FAN hatar detta just nu, har ju inte ens med globalen, för jag tänkte björn dissa den, såg inte rytmisk ut.. Sedan ska ju reden vinna men den dissa jag också, verkligen ingen svår omgång ...

Men hatar ju de faktum att raffes häst kommer med så snyggt på fyra hästar och att det dessutom är en STOR skräll :(

Fan Prince Tagg!!

Så tragiskt!

fusbar 2013-02-02 16:53

Blev en liten tröstpeng idag.

Citat:

Mikko Aho
– Var väldigt fin senast och har hittat formen. Art on Line är en vinterhäst och jag har siktat på det här loppet ett tag. Hästen är travsäker och lättplacerad och från det här läget måste jag prova en bit. Jag tycker inte det ser ut
som någon omöjlig uppgift, skulle det krävas broddar är det inget minus, säger Mikko
http://hem.bredband.net/anders1982/artonline.PNG

doob 2013-02-02 16:54

Citat:

Dagens andra sug-i-magen-känsla-vinnare är INTE 6 Caddie Gallant! Jag låser nog med den för det är en KANON men det är även 4 Art On Line! Mikko Aho har en flygmaskin som han har skyndat långsamt med och den här är aldrig dålig. Startsnabb som fan också och jag tror att Mikko är sugen på att bomba runt utan att släppa någon förbi sig hela vägen! Fegar han och släpper till Jorma så är den speedig att kunna vinna från rygg ledaren också! Bra lås!
Inte en krona med på dubbeln idag trots bra DD-spik... :idiot:

dumle 2013-02-02 16:59

nr 6 + nr 4 = 10 favorit nr 6 och nr 4 vann. nr 6 gungade , nr 10 kom bort

Nicklas 2013-02-02 17:01

Va ju inte så svårt idag, ändå ska man krånga till det jämt :idiot:

Ska gå på mina första tankar när det gäller spik i framtiden

tornado 2013-02-02 18:13

Tack hanscripsi. Spelade Rigeljerven 500vinnare tack vare dig och lopparkivet. Tack tack tack

crossbow 2013-02-02 19:55

Citat:

Ursprungligen postat av Nicklas (Inlägg 228071)
I kallblodet kan 1 Rigeljerven vara "skrällen" på 15%. Gick i 3dje spår typ hela loppet sist och fick ändå en bra tid.

Riktigt bra info Nicklas

Lillis 2013-02-02 19:56

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 228535)
JO JAG TACKAR JAG!!! Min gode vän var inte så fel ute. :gun_bandana: Jag hoppas att det var någon som nappa på detta och rygga. Lycka till. :D DET GÄLLER NR 1 RIGELJÄRVEN!!

tackar för den, men vad gjorde det.

Spikar Twitter och Bon Fresia och har resten i varenda lopp kändes det som, Prince Tagg hade också fått vinna.

Problemet är att man ibland blir lite för smart. Visst jättevärmning på 10:an i första, men alla visste att det skulle bli kört som det blev. Lopp2 likadant, BG varvade i kallblodstempo och rann undan. Iskallt:gun_bandana::gun_bandana:

Dubbeln satt som lite plåster på såren, men fan den här raden skulle man satt:skamsen:

//Trav är alltid lättast i efterhand

crossbow 2013-02-02 20:05

Ibland får man lite för mycket info,
hade man gått på ren instinkt idag så hade
man satt sjuan idag. Nya tag nästa lördag.

tornado 2013-02-02 21:18

TACK OXÅ till Nicklas som oxå hittade

Rigelj. Grymt tacksam. Bra hittat

Haltmathe 2013-02-03 08:20

Citat:

Ursprungligen postat av hanscrispi (Inlägg 228141)
Du är helt rätt ute!! :D Fick den helt klar i dag utav en GOD vän. Spets o slut bara att hämta ut. :moneybag::moneybag:

Skall redogöra hur min lördag utvecklade sig.

Utbildning hela dagen fram till 15 och ingen v75.
Kliver in på ATG ombudet i Liljeholmen med 4 min kvar till V75 fyra och får höra att Twitter inte sett bra ut.
200v på Öjjas Scoop. Uuutdraaagen spetskörning mot Goop.Väntar på att Zivertson skall skölja över fältet,den kom aldrig men det gjorde luckan! 6.60x200=bra start.
Träffar en vag bekant och berättar för honom att någon på forumet skrivit att Rigeljärven skall vara "klar". Min bekanta säger "det tror jag med!" och plockar upp ett kvitto med 200v och två v75 bongar med den spik.
Kollar tavlan och ser 14.8 på nr 1. Ok då! 500v och hoppas att den håller sig över 10ggr!
Galopp Kolnes X.O,gratisspets,säker seger,odds 24.8,WTF!
Helt sjukt!
Ähh lika bra att ladda på dubbeln, verkar ju vara en sån dag.
doob dubblade ju med nr 4 Art on Line i sista, bra odds på den.

1,3,9-4 x200:-
11-4 x500:-
Kadonk!! Galopp på Caddie och säker seger till 12ggr som spik.
Netto på 26k helt tack vare sharpstråden!
Tack gott folk!

Lillis 2013-02-03 09:12

Citat:

Ursprungligen postat av Haltmathe (Inlägg 228632)
Skall redogöra hur min lördag utvecklade sig.

Utbildning hela dagen fram till 15 och ingen v75.
Kliver in på ATG ombudet i Liljeholmen med 4 min kvar till V75 fyra och får höra att Twitter inte sett bra ut.
200v på Öjjas Scoop. Uuutdraaagen spetskörning mot Goop.Väntar på att Zivertson skall skölja över fältet,den kom aldrig men det gjorde luckan! 6.60x200=bra start.
Träffar en vag bekant och berättar för honom att någon på forumet skrivit att Rigeljärven skall vara "klar". Min bekanta säger "det tror jag med!" och plockar upp ett kvitto med 200v och två v75 bongar med den spik.
Kollar tavlan och ser 14.8 på nr 1. Ok då! 500v och hoppas att den håller sig över 10ggr!
Galopp Kolnes X.O,gratisspets,säker seger,odds 24.8,WTF!
Helt sjukt!
Ähh lika bra att ladda på dubbeln, verkar ju vara en sån dag.
doob dubblade ju med nr 4 Art on Line i sista, bra odds på den.

1,3,9-4 x200:-
11-4 x500:-
Kadonk!! Galopp på Caddie och säker seger till 12ggr som spik.
Netto på 26k helt tack vare sharpstråden!
Tack gott folk!

Haha världsklass:hattenav:

laxdasen 2013-02-03 09:33

Jag gav bon frecia helt klar redan i tisdags. Ingen har tackat. Sedan sågade jag tony wallin innan start och sa att den kommer inte i mål om den körs i spets. Det var det enda jag skrev under hela helgen. De två stora spelbolagen spikade antingen snadringham eller latitude b. Skönt att man hade helt rätt. Jag kräver inget tack men det vore kul med lite uppskattning någon gång då ni oerhört ofta är enbart kritiska.