![]() |
V-75 Färjestad 2 Februari
Ny vecka och nya insatser. Startar upp veckans tråd och föreslår att veckans säkraste spik blir I Wont Dance i gulddivisionen.
Vad säger ni andra då?:cheers: |
Tror jag med.. Iallafall nu på förhand.. :)
|
Har svårt att se Latitude Broline torska, detta fält regleras från dödens, precis som sist & då var motståndet bättre. Även Twitter med Björn känns som en stark favorit, springspår, lär få överta & sedan blir det inget tempo
|
I Wont Dance & Latitude Broline borde ha bra vinst chans det blir mina spik
Kommer vara på plats :innocent: |
Spelguiden för den som vill:
http://spelguiden.se/sg2/docs/Spelgu...0000%20V75.pdf |
Citat:
|
Zivertson känns som en bra chansspik, så länge den håller sig under 35%! hemmahäst & hemmakusk, grym comeback sist..
Goop låter även lite rädd för den med favoriten Twitter! |
Citat:
|
Bon Frecia är dagens bästa spik. Innerspår blir spets och sedan är det över.
|
Citat:
|
Spetsen brukar vara vikt åt honom, men den här gången möter han Belgrado som är överjävligt startsnabb.
Missar inte Mattias starten tar Belgrado spets. Citat:
|
Tror inte Belgrado tar ngn spets, står mellan Bon Frecia & Sandringham Hanover, oavsett blir det körning vilket gör att Latitude plockar ner dem från dödens
|
Kolla senaste loppet, eller när han startar från spår fem mot startkanonen elles w phedo eller....
Citat:
|
Citat:
Ops såg inte att de va voltstart. då kan väl alla 3 komma till ledning och vinna därifrån |
Ja den som lever får se...men ser väl inte direkt ngn fördel med att ha Djuse i sulkyn kontra vilka som kört tidigare. Tror nog det är större chans att Belgrado blir hängande än att spets nås, men det är min teori.
|