![]() |
Raffe for president
|
Ny hatkusk i svart boken, sidan efter Veijo
Ralf Karlstedt!!! Sug balle säger jag bara |
Inte fan får jag vara med i ifk göteborg om jag ringer och frågar.
Men i trav får alla möjliga oduglingar lira i eliten. Dags att göra något åt det ? Det finns seriesystem i nästan alla sporter..... |
Satchmo måste varit sjuk. Kom sist i mål dog helt. Donk. 23 5or:smoke:
|
Vad ska karlstedt göra krypa ner i rygg på ledaren. Vinnaren var för bra och hadde aldrig släppt.
|
Är kineserna här också?
|
Hade du varit nöjd med utfallet om du ägt hästen ?
Man kan inte vinna varje gång, men man kan ta hem så stor del av kakan som möjligt. Vem betalar 200000 om året till den mannen ? Citat:
|
Efter favoriten i första så rensade samtliga vinnare sämre än streckfördelningen.
Det avslutades med en 1-procentare som rensade 37 gånger. Så här tycker jag det ser ut mest hela tiden på V-75. Någon däremot? :) |
Hästen kanske var sjuk. Eller dom har har har övertro på hästen. Skulle aldrig placera häst hos karlstedt om jag haft.
|
Citat:
|
Citat:
Har alla 20% på en häst kanske den är lirad till 25% på kvarvarande system |
ralf karlstedt har inkört 64 500 kr 2013 och 5 % i vinst statistik som kusk, som tränar statistik inkört bara 50 000 kr till stallet. och 11 % vinnarstatistik på det. visst bara 9 starter 2013. 17 hästar i stallet.
Helt sågar jag inte Ralf, ska visst vara en duktig unghäst tränare. Kari lähdekorpi skickar ibland hästar upp till Honom. Men prince tagg har vi disskuterat tidigare att stammen kommit ifatt, trots prestationen sist. Tycker att han skall anlita catchdriver härefter... |
Citat:
Själv lyckades jag få in ett vinnarspel på skrällen i sista till 52 gånger pengarna, den har ju gått ruskigt bra på Jägers och kunde inte se att den vart någonting annat än giftig idag. V75 systemet gick dock käpprätt åt helvete, 9 Clear Sign var en riktigt luring. |
Citat:
|
Uhrberg styr hem två styrningar + 1 Kolgjini + en storfavorit i första vi kan Tillsammans bara :cry:
|