![]() |
Sätter jag denna så blir jag stolt:
Registrerat spel Datum: 2013-02-09 Bana: Jägersro Tr Spelform: V75, omg. 6 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 2 Photo Princess* 2 4 Search Launcher 3 3 Spring Erom 4 6 Staro Fantastic 5 5 Playing Tua 6 11 Art on Line 7 10 Freeman T.Porter Vadet gäller startnummer 1 rad x 1 x 0,50 kr = 0,50 kr |
Knepig omgång... Varför inte spika nr 8 Staro fighter i V75 2?! Lycka till med era spel! :)
|
Manstone's Image tror jag på det blir min spik
|
Vilka sidor erbjuder vinnare och platsodds på v75 mer än bet365, unibet och expekt?
Kan inte hitta några odds till loppen på t,ex williamhill bwin betfair osv. Nordic bet gillar jag inte.. |
Citat:
Vet inte om Betsson har - mer eller mindre scambolag, enligt mig och andra, dock! Se upp med Unibets regler också... |
Citat:
|
Citat:
|
Många som ljuger om att dom är limmade härinne! Varför lixom?
|
Hej Kp! har du någon koll på vad Kim säger om Valpolcevera? Har fått för mig att den o Vejo kan vara långt framme!
|
Har fått jättebra info från stallet Zätabubben i fjärde. Står förvisso hårt inne, men kan 13 utan problem och då lär övriga få svårt. Bara köra i tid så har vi en bra spik!
|
Citat:
Från Atg. se: Citat:
Veijo har dock inget med kusen att göra - om han inte deläger den då... Lycka, till! :cheers: |
Citat:
Jävla idiot kom inte och påstå att jag ljuger. |
Riktigt bra rapporter på President Bravur från Conrad. 2 lopp i kropp efter vila.
Conrad lovar vinst. Klart intressant runt 30% |
Är det många som jobbar på beting sajter här???
|
Citat:
|