![]() |
Citat:
|
Citat:
Jag, personligen, gillar inte deras regler där ditt val av häst måste vara blande de sex första, eller vad det är, för att H2Hen skall sitta. Det innebär att om du har en kanonH2H och du ex. spelar emot en väldigt galopplysten häst för att du tror denne kommer galoppera från start (ex. från spår fyra i volt) eller under loppet - den gör så och blir diskad eller hamnar bland de sista i mål - tyvärr hamnar din kuse i H2Hen, i dödens och trots att denne gör ett otroligt lopp i dödens eller i tredjespår (du var alltså helt rätt ute i din bedömning och analys) sista varvet så inkommer denne inte bättre än sjua i mål eller utanför pennningplaceringarna, men före din "motståndare" - detta innebär tyvärr void hos Unibet, vilket INTE är fallet hos de andra bolagen... En klar nackdel för oss spelare, enligt mig, för jag spelar aldrig för att mitt val skall vara utanför de 6 första i mål - ytterst sällan deras regler gått åt mitt håll... Hoppas jag fick fram vad jag ville ha sagt om deras regler - fråga annars om något är oklart... Lycka, rill med spelen...! :cheers: |
Citat:
:popcorn: |
Citat:
|
Tror det blir spik på Spring Erom imorgon. Väldigt rolig omgång för övrigt. Kryllar av jämna lopp.
|
Citat:
|
Citat:
Det är ett tips från coachen |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Chelsea blir morgondagens spik, kan inte se henne förlora om hon bara får lucka i tid..går sjukt snabbt några hundra meter..
Funderar på chansspik på global navigator med, blir alltid så jävla ställd över hur de två tre första hästarna tjänar i sista sväng..hatar jägers egentligen har aldrig plussat på den banan någonsin:gun_bandana: |
Citat:
1 Landers Power (Kim Eriksson) får på sig ett helstängt huvudlag. Så kör vi så det ryker. Man ska aldrig säga att det inte finns någon som tar en längd men han har en rimlig chans att nå ledningen. Absolut vassast med rygglopp men nu har Art on Line dragit en nitlott. Vi har sagt att vi ska prova i ledningen nu. Visst kan det gå åt skogen men då har vi i alla fall provat, säger Jan Hellstedt. |
Citat:
Luringen med Ludde är ju klart kuskförsämrad nu - tror då klart mer på Landers... Kan ju välja upplägg... Gillar inte kusken men inte så svårt att köra rakt fram, att sedan eventuellt hitta luckorna, DET är en helt annan sak! Ludde som inte kört lopp på länge nu lär vara ringrostig och med hans lynne så gör man bäst i att kolla hur dagen ter sig från lopp 1 och framåt! Han överför otroligt mycket positiv och negativ energi till sina styrningar... Går det bra är han näst intill oslagbar med egentränat, går det dåligt från början så galopperar i princip alla eller underpresterar - Ludde i ett nötskal! Jag gillar honom, men är väldigt varsam och vaksam i alla starter han gör då det kan finnas otroliga spelvärden genom att gå emot honom när det går dåligt... Lite som för Tarzan, just nu! |
2,4,5,10
1,7,8 3 9 1-6,11,13,15 1,2,4,5,10,11 1,2,8 Den här skulle jag vilja lämna in men blir för dyrt... Får hoppas på lite avslag imorgon :) |