Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 6/2 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15017-v86-6-2-a/)

laxdasen 2013-02-07 08:57

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 229465)
Lill uffe var nog riktigt tung på toton i långloppet. Jävlar vad tokig han var.
Riktig speltorsk lill uffe

Ja han var inte glad..och inte jag heller när den var otroligt bra och helt klar när en fela.

AbbeAce 2013-02-07 11:37

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 229489)
Är melander en sopa?? Skulle vi inte använda ett bra språk? Utan nedvärderande klang? Jag blev avstängd pga såna ord av DIG. Tycker vi ska vara konsekventa annars blir det väl ändå parodi KP??? Tacksam för svar.

Att du giter,,,ge upp,,dina utalande är det en helt annan KLANG på :gun_bandana::gun_bandana:

laxdasen 2013-02-07 11:59

Citat:

Ursprungligen postat av AbbeAce (Inlägg 229506)
Att du giter,,,ge upp,,dina utalande är det en helt annan KLANG på :gun_bandana::gun_bandana:

Nej ingen skillnad alls. Men jag vet att det är olika behandling av olika personer. Men jag kan acceptera det. Lugnt. Min förhoppning är fortf att jantelagen är utdöd. Men tyvärr lever ju många kvar i den. Det är fult att säga att man kan något och fattar något. Riktigt sossetänkande.

laxdasen 2013-02-07 12:07

Är det någon skilland på att totalsåga en kusk jämföert att såga någon som skriver här som visar brist på kunnande och förmåga?? NEJ! Det är precis samma sak. Inser man inte det är det hyckleri. Det fattar väl alla med lite sunt förnuft!

HuBBaBuBBa 2013-02-07 12:21

man sågar med en glimt i ögat när det gäller Marcus M M men att såga någon här inne är mer personligt och elakt eftersom personen i fråga får det rätt upp i ansiktet här inne i forumet. Mvh

laxdasen 2013-02-07 12:29

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 229514)
man sågar med en glimt i ögat när det gäller Marcus M M men att såga någon här inne är mer personligt och elakt eftersom personen i fråga får det rätt upp i ansiktet här inne i forumet. Mvh

Vet att flera sagt att MMM är så djävla kass. Det är inte med glimten i ögat det är hyckleri att se en skillnad. Enbart för att försvara sitt egna beteende. Jag är ingen motståndare till sågning alls. Jag tycker alla ska få berömma och såga alla. Då blir det rättvis. Men tyvärr är det ju delade meningar om det. Sågning ger diskussion. att alla enbart slickar varandra i röven är inget som främjar denna sida.

HuBBaBuBBa 2013-02-07 12:36

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 229516)
Vet att flera sagt att MMM är så djävla kass. Det är inte med glimten i ögat det är hyckleri att se en skillnad. Enbart för att försvara sitt egna beteende. Jag är ingen motståndare till sågning alls. Jag tycker alla ska få berömma och såga alla. Då blir det rättvis. Men tyvärr är det ju delade meningar om det. Sågning ger diskussion. att alla enbart slickar varandra i röven är inget som främjar denna sida.

i grund och botten har du rätt moraliskt.... men MMM får inte reda på sågningen om han inte är ett sharpsfan;)

laxdasen 2013-02-07 12:50

Citat:

Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa (Inlägg 229517)
i grund och botten har du rätt moraliskt.... men MMM får inte reda på sågningen om han inte är ett sharpsfan;)

Nej sant. Men tycker vi ska visa att vi inte hycklar. Det enda jag vill säga. Nu kör vi mer givande diskussioner!