Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64, Mantorp 17/2-2013 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15170-v64-mantorp-17-2-2013-a/)

copiad 2013-02-17 15:09

I mitt lopparkiv:

Landers Power sjönk INTE som en sten senast. En kort galopp efter start gjorde att den fick femte inv. Såg sedan jättefin ut över mål som fastlåst med krafter kvar. Bara så ni vet.

Obama Gel satt INTE kvar med rubbet näst senast utan gick för full drivning och såg tom ut över mål.

Men jag säger ingenting om hästarnas respektive vinstchanser. Ville bara vara "jobbig" och påpeka rena fakta. Rätt ska vara rätt! Hur ni lirar avgör ni bäst själva. Hata mig ni som vill men är man rätt påläst ökar man sina vinstchanser. Det tänker jag fortsätta tjata om.

Pilkast 2013-02-17 15:10

Läste nyss om att Che Boko hade svårt från det lösa innerspåret senast och det är ju inte bättre idag - favorit i fara...?

laxdasen 2013-02-17 15:14

Hade spik på en död häst i första.....att man orkar välja den av två...

laxdasen 2013-02-17 15:16

Citat:

Ursprungligen postat av copiad (Inlägg 232620)
I mitt lopparkiv:

Landers Power sjönk INTE som en sten senast. En kort galopp efter start gjorde att den fick femte inv. Såg sedan jättefin ut över mål som fastlåst med krafter kvar. Bara så ni vet.

Obama Gel satt INTE kvar med rubbet näst senast utan gick för full drivning och såg tom ut över mål.

Men jag säger ingenting om hästarnas respektive vinstchanser. Ville bara vara "jobbig" och påpeka rena fakta. Rätt ska vara rätt! Hur ni lirar avgör ni bäst själva. Hata mig ni som vill men är man rätt påläst ökar man sina vinstchanser. Det tänker jag fortsätta tjata om.

Den fick inte upp någon fart... ...satt fast sen fritt sent... hon körde inget såg jag.....vinner med hundra idag...vässad för detta

laxdasen 2013-02-17 15:23

Nu är det dags! Vill ni sjöa så ta rygg ...Obamaaaaaaaaaa!!!! de andra får gele i benen!

Pilkast 2013-02-17 15:24

Synd att inte Leonas Kaviar orkade fram - Charlie Sisu var ju riktigt bra, även om han fick bestämma helt efter egen tycke och smak - såg ut att ha en del kvar i mål också!

copiad 2013-02-17 15:25

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 232623)
Den fick inte upp någon fart... ...satt fast sen fritt sent... hon körde inget såg jag.....vinner med hundra idag...vässad för detta

Jag vill ha ditt lopparkiv. Skulle hitta många nästagångare då ;).

laxdasen 2013-02-17 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 232629)
Synd att inte Leonas Kaviar orkade fram - Charlie Sisu var ju riktigt bra, även om han fick bestämma helt efter egen tycke och smak - såg ut att ha en del kvar i mål också!

Du sjöar nu närt obama leker!

Pilkast 2013-02-17 15:26

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 232628)
Nu är det dags! Vill ni sjöa så ta rygg ...Obamaaaaaaaaaa!!!! de andra får gele i benen!

Som Cloria Victis, då...! :cry:

Jag ratade Middle East totalt här, så den vinner väl lätt med 20 meter... :rolleyes:

laxdasen 2013-02-17 15:28

Citat:

Ursprungligen postat av copiad (Inlägg 232631)
Jag vill ha ditt lopparkiv. Skulle hitta många nästagångare då ;).

Ja förstår det:) ta rygg nu så blir du rik!

laxdasen 2013-02-17 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 232633)
Som Cloria Victis, då...! :cry:

Jag ratade Middle East totalt här, så den vinner väl lätt med 20 meter... :rolleyes:

Var tvungen att spika fösra valde fel inget jag trodde helhjärtat på men nu kommer en klar!!!! väntat sååå länge på den...

Klanke 2013-02-17 15:35

Citat:

Ursprungligen postat av copiad (Inlägg 232620)
I mitt lopparkiv:

Helt riktigt Copiad.. Det var en galopp, mitt fel..

Pilkast 2013-02-17 15:36

Sköööönt! Trodde det var kört i början av upploppet! Synd att Obama inte hann växla tempot!

copiad 2013-02-17 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 232634)
Ja förstår det:) ta rygg nu så blir du rik!

Jag hoppar liren idag pga banan. Och notera att jag inte värderade hästens vinstchanser på ngt sätt inför denna start. Sa bara hur det såg ut i mitt lopparkiv näst senast :).

copiad 2013-02-17 15:39

Citat:

Ursprungligen postat av Klanke (Inlägg 232639)
Helt riktigt Copiad.. Det var en galopp, mitt fel..

No worries :).