![]() |
Benskins bra men räckte ej....
|
Citat:
|
Citat:
Tack, dasen! Tja, i sista loppet finns MÅNGA startsnabba kusar och detta kan gynna Calvados Crane och Belgrado... Ett antal därframme som kommer stanna tillslut och bjuder därmed in bakspårshästarna över Bergsåkers långa upplopp... Så vinnare eller plats på 10 eller 12! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
1,2,3,4,7,10,11,12 i andra för dubbeln spyr om jorma vinner kan rädda lite av speldagen om det vinner en outsider annars en katastrof dag spel mässit
|
blev helt fel.. bara lägga ner
|
Ha en bra kväll oao!
|
Citat:
Detsamma! God spis... :cheers: |
Citat:
|
Kom igen gubbs
Alla torskade i dag |
Citat:
Nej, gjorde mig en hacka på min rek...! :cheers: Hoppas det var fler som ryggade denna till 7.5 gånger pengarna! :moneybag::moneybag::moneybag: |
Citat:
V7 var en annan bag Lirar inte så många singlar i dag Börjar jag har jag svårt att inte lira varje lopp, därför försöker jag låta bli Nu går jag plus, det gjorde jag inte med alla dessa singlar |
Var med i ett bolags system för första gången idag på 16000 rader han som tippa lyckas få 4 rätt spikar lennartsson i första missar 5avd på nio hästar har sex i sista och inte ens bergs häst som reserv på raden.Det är för dåligt tippat i vissa avd som nio hästar i andra avd och sex hästar i kallblodsloppet.frågade varför dom inte spikade jorma i kallblodsloppet. för den var bra inne i loppet. istället för att spika i första med nahar som andra spik.fick inget bra svar på det.
|