Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Kalmar uppsnack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15494-v4-kalmar-uppsnack/)

laxdasen 2013-03-15 13:17

nej vet.. tror den vinner men har åkt på v4 tyvärr...spelat vinnare på den....

laxdasen 2013-03-15 13:26

mörker.........

JANNE48 2013-03-15 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237685)
Sitter kvar med 1.2.5.7.8.9

Jobba en knall nu

GRATTIS :hattenav:

kriga 2013-03-15 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av JANNE48 (Inlägg 237694)
GRATTIS :hattenav:

Tackar! Vi är två att dela. Kostade 2 k att lämna in. Ändå helt ok. Helt sjukt fly vi har nu. Idag hade vi dåliga ideer, men hittar den ändå. Bra för självförtroendet.

Har lagt ner sportsspel och HTH helt. Inget värde där. Men jag gör undantag ibland. Har 3 st ruggiga sportsspel i helgen.

Ruggiga spelideer idag och i helgen.

Mkt spännande

Kriga äter poolerna.

Lillis 2013-03-15 14:09

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237698)
Tackar! Vi är två att dela. Kostade 2 k att lämna in. Ändå helt ok. Helt sjukt fly vi har nu. Idag hade vi dåliga ideer, men hittar den ändå. Bra för självförtroendet.

Har lagt ner sportsspel och HTH helt. Inget värde där. Men jag gör undantag ibland. Har 3 st ruggiga sportsspel i helgen.

Ruggiga spelideer idag och i helgen.

Mkt spännande

Kriga äter poolerna.

Det var polarn som gjorde raden , eller hur??:lol::lol:
Jag menar de ideer som du delgav forumet har väl inte gått i mål än....

skämt åsido, snyggt! Alltid skönt med lite extrapengar när norrbaggarna ska in med sina oljepengar på V75.
:hattenav:

laxdasen 2013-03-15 14:15

ganska trött på denna sida ...funderar på att avregistrera mig.....knappt kul att vara här länge... men ni är några som gör att jag kanske stannar kvar.... Ni vet vilka ni är!

Skubb14 2013-03-15 14:38

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237685)
Sitter kvar med 1.2.5.7.8.9

Jobba en knall nu

Och du fortsätter leva i din fantasivärld.. Haha!

Så komiskt att se alla lögner du lyckas hitta på varje vecka ..:claps:

kriga 2013-03-15 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 237703)
ganska trött på denna sida ...funderar på att avregistrera mig.....knappt kul att vara här länge... men ni är några som gör att jag kanske stannar kvar.... Ni vet vilka ni är!

Jag har en fördel. Jag är helt prestigelös. Min spelkollega är bland sveriges vassaste speltekniskt. Dessutom kan han hästar oxå.

Det gäller att spela med folk som är mkt vassare än en själv.
Precis som på börsen. Gäller ta rätt ryggar.

Och ja, jag har aldrig påstådd att jag är särskilt bra. Däremot har jag en inbyggd radar att hitta bra gubbar och upplägg.

laxdasen 2013-03-15 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237713)
Jag har en fördel. Jag är helt prestigelös. Min spelkollega är bland sveriges vassaste speltekniskt. Dessutom kan han hästar oxå.

Det gäller att spela med folk som är mkt vassare än en själv.
Precis som på börsen. Gäller ta rätt ryggar.

Och ja, jag har aldrig påstådd att jag är särskilt bra. Däremot har jag en inbyggd radar att hitta bra gubbar och upplägg.

Det är viktiga egenskaper. Absolut inte många som besitter dem. Jag känner folk som firat mkt stora framgångar inom företagsvärlden och där ser man att vissa har det lilla extra......

kriga 2013-03-15 15:09

Tycker att det är mkt viktigare att vara speltekniskt begåvad än att besitta en massa info. jag rankar bara efter spelvärde. Brukar ofta använda bolagens odds som riktmärke. Gäller att betala minimalt med överstreckade favvar.

När dom vinner så åker vi.

Går ju dessutom att köpa en bra profiseonell ranking av streckspelen av lite mindre okända aktörer

laxdasen 2013-03-15 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237731)
Tycker att det är mkt viktigare att vara speltekniskt begåvad än att besitta en massa info. jag rankar bara efter spelvärde. Brukar ofta använda bolagens odds som riktmärke. Gäller att betala minimalt med överstreckade favvar.

När dom vinner så åker vi.

Går ju dessutom att köpa en bra profiseonell ranking av streckspelen av lite mindre okända aktörer

Helt rätt. Det krävs vettig reducering.. har jag hållit på med en mitten på 80talet men då fanns ju inga program för det:) var lite mindre smidigt då...