Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Kalmar uppsnack (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15494-v4-kalmar-uppsnack/)

laxdasen 2013-03-15 12:57

Till alla på sharps:

Jag gillar att berömma folk för bra prestationer och likaså ha en åsikt när något är dåligt. Det kommer jag fortsätta med. Ni vet alla att jag både strör ris och ros och det ska så förbli. Att jag dunkar folk i ryggen och berömmer visar att de personerna visat något positivt på ett eller annat sätt. Är det däremot någon som aldrig någonsin bidragit med något alls så passar det inte med en ryggdunk... det är som att säga till en mördare att "va duktig du var som inte mördade fler".

Hoppas ni inser vad jag menar...

laxdasen 2013-03-15 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 237676)
Passar det inte är det väl bara att lämna forumet eller sluta svara. Det är inte jag av oss två som gått till personangrepp om och om igen.

Jag är ingen gud eller ens vettig bettare, men jag har mer pengar än du någonsin kommer ha och det är väl det enda du tycker är viktigt här i livet?

Tror du någon på hela sharps är intresserad av om du har 3 kr eller 7 kr??? Hur kan du tro att ens någon är intresserad av det?? Och du har ingen aning om hur mkt pengar jag har.....

TOBYTYKE 2013-03-15 13:00

Nu strök de min spik kul nu får man för att man inte satte ut reserv.

Tate92 2013-03-15 13:01

Citat:

Ursprungligen postat av TOBYTYKE (Inlägg 237679)
Nu strök de min spik kul nu får man för att man inte satte ut reserv.

Du är inte ensam...Helvetes och man som hade satsat!

DavidP 2013-03-15 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 237678)
Tror du någon på hela sharps är intresserad av om du har 3 kr eller 7 kr??? Hur kan du tro att ens någon är intresserad av det?? Och du har ingen aning om hur mkt pengar jag har.....

Jag vet att du inte har mycket pengar för ingen som har det beter sig som en 17 åring. Jag skrev det bara för att jag visste att du skulle bli sur över det och jag hade rätt.

Min häst går premielopp senare i år. Kan bjussa på inträde till travbanan den dagen så du har råd att komma och titta..

laxdasen 2013-03-15 13:10

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 237681)
Jag vet att du inte har mycket pengar för ingen som har det beter sig som en 17 åring. Jag skrev det bara för att jag visste att du skulle bli sur över det och jag hade rätt.

Min häst går premielopp senare i år. Kan bjussa på inträde till travbanan den dagen så du har råd att komma och titta..

Haha ja du är komisk David....ja jag kommer när den startar lovar!! men bjud på entren annars har jag inte råd att gå in!

laxdasen 2013-03-15 13:12

All in på kim nu..... får bära eller brista! Super Belle

kriga 2013-03-15 13:12

Sitter kvar med 1.2.5.7.8.9

Jobba en knall nu

laxdasen 2013-03-15 13:14

jag jobbar.... själv är jag borta.....på v4....

kriga 2013-03-15 13:16

Kim är ju tokhet, aldrig fel rygga såna

laxdasen 2013-03-15 13:17

nej vet.. tror den vinner men har åkt på v4 tyvärr...spelat vinnare på den....

laxdasen 2013-03-15 13:26

mörker.........

JANNE48 2013-03-15 13:35

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237685)
Sitter kvar med 1.2.5.7.8.9

Jobba en knall nu

GRATTIS :hattenav:

kriga 2013-03-15 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av JANNE48 (Inlägg 237694)
GRATTIS :hattenav:

Tackar! Vi är två att dela. Kostade 2 k att lämna in. Ändå helt ok. Helt sjukt fly vi har nu. Idag hade vi dåliga ideer, men hittar den ändå. Bra för självförtroendet.

Har lagt ner sportsspel och HTH helt. Inget värde där. Men jag gör undantag ibland. Har 3 st ruggiga sportsspel i helgen.

Ruggiga spelideer idag och i helgen.

Mkt spännande

Kriga äter poolerna.

Lillis 2013-03-15 14:09

Citat:

Ursprungligen postat av kriga (Inlägg 237698)
Tackar! Vi är två att dela. Kostade 2 k att lämna in. Ändå helt ok. Helt sjukt fly vi har nu. Idag hade vi dåliga ideer, men hittar den ändå. Bra för självförtroendet.

Har lagt ner sportsspel och HTH helt. Inget värde där. Men jag gör undantag ibland. Har 3 st ruggiga sportsspel i helgen.

Ruggiga spelideer idag och i helgen.

Mkt spännande

Kriga äter poolerna.

Det var polarn som gjorde raden , eller hur??:lol::lol:
Jag menar de ideer som du delgav forumet har väl inte gått i mål än....

skämt åsido, snyggt! Alltid skönt med lite extrapengar när norrbaggarna ska in med sina oljepengar på V75.
:hattenav: