![]() |
Citat:
Läs om och läs rätt, sedan om du vill och tycker det är njutbart att sitta och titta på småflickorna som lipar när deras häst som dom sköter om vinner - är upp till dig. Alla har vi vår åsikt och du kunde helt enkelt bara inte acceptera min åsikt och trodde att det låg något förlust spel i botten och pyrde. Men ack så fel man kan ha när man inte läser ordentligt? God Jul! |
Ingen som tror på Torbjörn här?
|
Citat:
|
Citat:
jag accepterar allt-. Stå på dig! det vinner du på! var urstark! fortsätta så! |
om 6:an vinner sista har vi 4 femmor
|
Citat:
Bara en kvar sen fullbordad "ta bort" analys... |
Pearsos Seamen och Bagley i Olympiatravets final... :omfg:
|
Citat:
Jag lyckades "jaga in" både Bagley och Macho Gossip som jag på förhand var "chanslösa"! Bra där, Pilkast! :skamsen: |
Ursprungligen postat av laxdasen
Ruskigt överspelade hästar idag: avd2:2,3,12 avd3:1 avd4:5,8 avd5:14 avd6:4,8,11 avd7:9 apropå att ni vill ha spelvärde... ingen av dessa är spelvärda alls |
alla avslag stämde. By Air usel efter smörresa....
|
jag går härmed under namnet avslagskungen.....ska överväga att byta bort laxdasen mot det
|
Citat:
Varje tips du skriver följer du upp med massa onödiga inlägg om ingenting. Hade du skippat dessa hade man kanske någon gång kunnat ge dig lite creed. |
Hyfsad utdelning - över 22.5 miljoner. Skapligt odds på trion i lopp 4, över 21 000 gånger...
Är det Sydafrika på V75, månne? |
Registrerat spel
Datum: 2013-03-31 Bana: Romme Spelform: V75, omg. 13 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 7, 9, 10, 11 2 11 Out of Question 3 1, 9, 10 4 5, 6, 9 5 4, 10, 14 6 6 Macho Gossip 7 1, 6, 9, 11 Vadet gäller startnummer 432 rader x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr Kvittonummer: Det var bra betalt på femmorna, synd att MM körde illa i4:e och FDU hade för dålig rygg sista 800 |
Kod:
VINSTLISTA 2013-03-31 16:54:08 |