![]() |
haha ska den där snubben vara expert i studion? Tycker man ska fråga kuskarna om innerspåret är löst och därför den dåliga insatsen av Shaq is back?! Såg han inte att Bagley satt i tredje inner hela loppet tills 300m före mål? :claps:
|
v7 blev svårt....tur man redan sjöat idag haha
|
Citat:
det här stämmer nog till 100% om jag får säga mitt... |
Sjuk jävla omgång
|
Citat:
Hoppas någon läste. |
Nahar visade sitt fula tryne igen
Har varit ojämn hela sin karriär och kan aldrig någonsin spikas Man vet aldrig när han kommer vara bra |
Då kan vi se framemot Jackpot nästa vecka. kul :clap:
|
Första gången det känns roligt att kolla med chans på 1 femma:p
|
verkar bli rejält med laxar idag:) antar att vi har någon här som är med??!!:=)
|
Skillnad på kuskar och kuskar. Örjan hade ALDRIG förlorat med Super Otto. Lagt sig lugnt i dödens och märkt att han haft ledaren slagen och bevakat alla andra istället för att köra ihjäl hästen och gallopera in i mål slagen.
|
Är det någon fler än jag som är trött på dessa fjortisar som lipar brevid vinnande hästen efter varje start idag?
Visst kan man se det som glädje och låt dom glädjas men fan - orkar höra dom lipa VARJE gång det är travsändning nuförtiden! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Barfota är han bra . |
Inner spåret verkar segt i dag, SKÅL
|
Citat:
|
Citat:
Ingen vet när han kommer vara bra |
Då vinner väl Åke Avd: 5 med nr 13 Ares R.B 47 gg 1%.
|
Gläds med dom i stället , har du häst ? det är ganska stort att vinna på V7an . Mer känslor åt folket. Vilken sport vi har , ALLA kan vara med
|
Jag läste om Bagley,hade en 5:a V
|
Citat:
Vet inte om det är en kampanj som ATG och TV4 har startat för att visa att "alla kan vinna" eller dyl.....:cry: |
Skippa vinnarintervjuer i lopp du torskat då
|
Thomas Daymon...urstark! hoppas han sjöar!
|
ik nemt med spiker i dag
V75
V75 V75 BANE 31.03.2013 V75-1: 7 V75-2: 2,6,11,12 V75-3: 9 V75-4: 5,6,8,12 V75-5: 1,4,10 V75-6: 5,6,8,11 V75-7: 1,9 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 0,50 kr. 384 192 kr. |
Citat:
Har inte lirat en krona idag men dock tittar jag... |
Citat:
Jo, men det är stor skillnad på att dra i spets på ett ev. knepigt innerspår och att ligga i rygg(ar)... :cheers: |
daymon var en pajas haha
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
nej spelade inte en kr.. men jag trodde på granessa helt klart! jag har redan grattat dig på reken! bra jobbat!! |
DD
DAGENS DUBBEL
V75 BANE 31.03.2013 DD1: 5,8,11 DD2: 1,9 Beløb pr. række: Antal rækker: TOTAL: 50 kr. 6 300 kr. Købt d. 31.03.2013 16:13 Serienummer: 500F-48EE |
En dubbel på chans
1: 4,9,12 2: 6,9,11 |
Dagens Dubbel
11 Ted Blågul 1 Ginger Belle 11 kr |
DD:
5,6-6 lika med helgarderat. bara laxa in gratisvinst! |
2 6
6 x200 |
Citat:
Läs om och läs rätt, sedan om du vill och tycker det är njutbart att sitta och titta på småflickorna som lipar när deras häst som dom sköter om vinner - är upp till dig. Alla har vi vår åsikt och du kunde helt enkelt bara inte acceptera min åsikt och trodde att det låg något förlust spel i botten och pyrde. Men ack så fel man kan ha när man inte läser ordentligt? God Jul! |
Ingen som tror på Torbjörn här?
|
Citat:
|
Citat:
jag accepterar allt-. Stå på dig! det vinner du på! var urstark! fortsätta så! |
om 6:an vinner sista har vi 4 femmor
|