![]() |
Säg inte för mycket nu:)
spricker väl nånstans... Spricker på 10:an nu:( |
Citat:
synd du inte spika 3 i femte är helt klar.....men jag jobbar in dej nu!:) |
sa ju det
|
Citat:
ja du fick betala för att du inte spika den helt klara digital ink....annars hde du varit med... |
Registrerat spel
Datum: 2013-03-30 Bana: Gävle Spelform: Dagens Dubbel, omg. 177 Avd Hästar 1 3 Digital Ink 2 7, 11 Vadet gäller startnummer 2 x 300,00 kr = 600,00 kr Kvittonummer: EB28 194B 03B5 xxxx |
blir tvilling 3,5 i femte..bugger det på kompiskörning mellan stefan och tobbe....örjan fast i rygg..... ger bra! nu ska det laxas in!stefan kör aldrig undan och mäter in stalldubbel... :)
|
Citat:
|
Citat:
nej du behöver inte gråta blod! jobba in dd nu!jag jobbar in tvillingen nu..3,5 |
körde 50 spänn på den oxå tack laxen;) såg inte galoppen så jävla synd.. den droppade ju i odds från 20ggr till 8 kul det hade varit var det du laxen som dödade oddset
|
fy fan torbjörn jansson driver i galopp mot stallets klara jag spyyyyyyyyyyyyyyyyr . Hur i helvete orkar han!
|
Jaha då fortsätter Pine Cool med att vara nästagångare. Det har den varit i princip varje lopp i 1 års tid.
|
ja nu är jag inte på bra humör kan jag säga...var många laxar som försvann där....
|
Citat:
|
spelar en sista tvilling nu 1-7 i ren ilska....sen stänger jag av skiten
|
Jag måste tacka dig Hubba, du varnade för fisher king i förra starten den gjorde på örebro..jag spikade den på dd..idag..bara för att du nämnde den gången..trodde inget alls egentligen..synd på dina spel..2400 kr gött mos , du är kungen !! du sjöar imorgon Hubba ser jag i min kristall kula..
|