![]() |
Uppsnack V4 Romme 31/3
Registrerat spel
Datum: 2013-03-31 Bana: Romme, omg. 13 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 5, 6 2 2, 7 3 10 Horgen Ty 4 1, 3, 5, 12, 14 Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 2,00 kr = 40,00 kr Tror en del på kajsa i nordisloppet kajsa+nordis+romme+låg%=vinst |
jag vill ha två stenklara spikar! kan någon seriös ge mig detta??? Det ska vara klara och uträknade!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Lycka till jag har ju faktiskt sagt att jag inte ska racka ner på dig nått mer så jag får väl stå för mina ord med. Over and out! |
Citat:
haha ja du är jantelagens fader :) puss! |
Två stenklara spikar ! Hmmm i dessa lopp hittar ingen någon sådan allt blir en gissning grundat på desperat behov av kortsiktig lösning.
En av travspelets nyckel är att ha med så många hästar som möjligt till ett billigt spelvärde som möjligt. Så då rekommenderar man reducering med typ poäng eller ABCD för att kunna betala mindre för hästar med mindre chans men det där känner du säkert till. Det närmaste jag kan komma en gissning på V4 spikar är nr8 i första och nr3 i andra. För min del väljer jag LOL som spik och Anna Hornline som Au. Kan det vara nåt ? |
Tack för den spiken Spelarservice!!
3x1 var inledningen och nu följande kvar... 3) 1 2 4 7 8 9 12 13 15 4) 1 15 Åker förmodligen i tredje för jag kan inte pricka ett kallblod om jag så helgarderar... Å så vinner 15 i sista! :cry: |
Citat:
Hade lite tidsbrist när jag plitade ner strecken och inser nu när jag ser lite djupare i resultatraden att den är rätt kapabel... :sad: |
Citat:
6 2 sju hästar sju hästar Troligen får jag spy för att jag tagit bort några betrodda.....bra läge i alla fall |
Citat:
Inga roliga, streckmässigt sett - men de vinner! NAHAR CADDIE GALLANT Lycka till oss alla...! :cheers::moneybag::cheers: |
Citat:
|
Citat:
Hehe, såg just det! Sorry! :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|