Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 - Mantorp. (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15785-uppsnack-v75-mantorp/)

Pilkast 2013-04-06 15:20

OTROLIGT upplopp utav Maharaja - GH. Nemo rikgtigt bra den med...!

Stekel 2013-04-06 15:22

Kör den igen då :)

"Lopp i kroppen är den största myten i travsporten, går man ut i viktiga lopp är det alltid iordningställt!"

laxdasen 2013-04-06 15:23

Lillis utses till årets chanslösa:)

Lillis 2013-04-06 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242615)
OTROLIGT upplopp utav Maharaja - GH. Nemo rikgtigt bra den med...!

Hade Caddie Comet gått lite bättre i kurvan så hade han hunnit dit, läskigt snabbt han gick.

Riktigt kul, om inte annat för travsporten, nu blir det rejält fokus på Olympiatravet. Visst allt j-la tjat om Marahajah i alla tidningar och tv kan bli tröttsamt, men kul att han visade lite form.

Sprite 2013-04-06 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 242616)
Kör den igen då :)

"Lopp i kroppen är den största myten i travsporten, går man ut i viktiga lopp är det alltid iordningställt!"

Jo men vem var det som sade emot. Vare Pilkast månne? :lol:

laxdasen 2013-04-06 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av Lillis (Inlägg 242619)
Hade Caddie Comet gått lite bättre i kurvan så hade han hunnit dit, läskigt snabbt han gick.

Riktigt kul, om inte annat för travsporten, nu blir det rejält fokus på Olympiatravet. Visst allt j-la tjat om Marahajah i alla tidningar och tv kan bli tröttsamt, men kul att han visade lite form.

han gick inte fort alls,., de andra stannade klocka sista 100 så ser ni.... allrid samma visa... folk fattar inte hur sakta det går....

Pilkast 2013-04-06 15:29

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 242620)
Jo men vem var det som sade emot. Vare Pilkast månne? :lol:

En gång är ingen gång - skulle jag stapla upp alla hästar som INTE vinner i årsdebuten och/eller efter vila, så skulle jag få sitta till dödagar och skriva upp dessa... Men, fortsätt att lira dessa - jag kan slå vad om att du är forloraren, i det långa loppet...

:holms::holms::holms:

laxdasen 2013-04-06 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242624)
En gång är ingen gång - skulle jag stapla upp alla hästar som INTE vinner i årsdebuten och/eller efter vila, så skulle jag få sitta till dödagar och skriva upp dessa... Men, fortsätt att lira dessa - jag kan slå vad om att du är forloraren, i det långa loppet...

sätt er i ett hörn och runka ihop så är ni sams sen:)

Lillis 2013-04-06 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 242618)
Lillis utses till årets chanslösa:)

Fan jag satt igår och funderade på att slänga in min enkelrad x 50:-. Den hade ju varit störtskön att sitta med:clap:

Iskall man e

Sprite 2013-04-06 15:32

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242595)
Det visade sig att 61% av spelarna hade rätt och du var bland minoriteten som hade fel...!

:whistling:

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 242624)

Haha hur ska du ha det? Är en gång ingen gång eller inte? Rocky Winner fick smörlopp och vann knappt mot dödenshästen samt var inte långt före tredjehästen som inte fick av huvan? Knappast motiverad 61-%are... "i långa loppet"

Du får ju antingen rätta våra tips utifrån dagens resultat ELLER efter loppens utseende och hästarnas prestationer, inte alltid välja det som är fördelaktigast för din del. :holms:

allaballakaitoz 2013-04-06 15:32

09,5/400 på Maharajah med full spänst över mål.

laxdasen 2013-04-06 15:33

två hatmatcher som pågår på sharps:

Laxdasen vs David P

Black cobra vs Pilkast

hahahahaha

Lillis 2013-04-06 15:33

Jag ska inte gå lottlös:

Registrerat spel

Datum: 2013-04-06
Bana: Mantorp, omg. 12
Lopp: 8
Spelform: Vinnare

Hästar: 9 Atilla Boko

Vadet gäller startnummer

1 x 100,00 kr =
100,00 kr

Kvittonummer: 4D46 1C9B 0*** 8845

Sprite 2013-04-06 15:38

Citat:

Ursprungligen postat av laxdasen (Inlägg 242629)
två hatmatcher som pågår på sharps:

Laxdasen vs David P

Black cobra vs Pilkast

hahahahaha

haha är ingen hatmatch. pilkast är ju bara pinsam och vänder och vrider allt till sin fördel. det är ju bara se min signatur för att förstå att han är ett troll

Pilkast 2013-04-06 15:40

Citat:

Ursprungligen postat av BlackCobra (Inlägg 242627)
Haha hur ska du ha det? Är en gång ingen gång eller inte? Rocky Winner fick smörlopp och vann knappt mot dödenshästen samt var inte långt före tredjehästen som inte fick av huvan? Knappast motiverad 61-%are... "i långa loppet"

Du får ju antingen rätta våra tips utifrån dagens resultat ELLER efter loppens utseende och hästarnas prestationer, inte alltid välja det som är fördelaktigast för din del. :holms:

Din :holms:! Jag svarade bara på att du ansåg att Rocky Winner var mer eller mer chanslös från åttondespår!:

Citat:

När vann en häst från 8:e spår i Bronsdivisionen över 1640a senast? 64%, spelarna har fel!

Du är en clown och en bifigur - lev med det...!

:gun_bandana::holms::hurt: