![]() |
OTROLIGT upplopp utav Maharaja - GH. Nemo rikgtigt bra den med...!
|
Kör den igen då :)
"Lopp i kroppen är den största myten i travsporten, går man ut i viktiga lopp är det alltid iordningställt!" |
Lillis utses till årets chanslösa:)
|
Citat:
Riktigt kul, om inte annat för travsporten, nu blir det rejält fokus på Olympiatravet. Visst allt j-la tjat om Marahajah i alla tidningar och tv kan bli tröttsamt, men kul att han visade lite form. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
En gång är ingen gång - skulle jag stapla upp alla hästar som INTE vinner i årsdebuten och/eller efter vila, så skulle jag få sitta till dödagar och skriva upp dessa... Men, fortsätt att lira dessa - jag kan slå vad om att du är forloraren, i det långa loppet... :holms::holms::holms: |
Citat:
|
Citat:
Iskall man e |
Citat:
Citat:
Du får ju antingen rätta våra tips utifrån dagens resultat ELLER efter loppens utseende och hästarnas prestationer, inte alltid välja det som är fördelaktigast för din del. :holms: |
09,5/400 på Maharajah med full spänst över mål.
|
två hatmatcher som pågår på sharps:
Laxdasen vs David P Black cobra vs Pilkast hahahahaha |
Jag ska inte gå lottlös:
Registrerat spel Datum: 2013-04-06 Bana: Mantorp, omg. 12 Lopp: 8 Spelform: Vinnare Hästar: 9 Atilla Boko Vadet gäller startnummer 1 x 100,00 kr = 100,00 kr Kvittonummer: 4D46 1C9B 0*** 8845 |
Citat:
|
Citat:
Din :holms:! Jag svarade bara på att du ansåg att Rocky Winner var mer eller mer chanslös från åttondespår!: Citat:
Du är en clown och en bifigur - lev med det...! :gun_bandana::holms::hurt: |