![]() |
Uppsnack v65 4/4
Svår omgång.. tycker sista avdelningen är mest intressant, Burning line gral eventuell spik!? :)
|
Finns en stenklar ....kanske släpper den sen....
|
Citat:
|
Spikade Opportunity sist jag satte 7an, så varför bryta detta...? SPIK (Dessutom har de två tänkbara motbuden spår 7 och 8)
|
Lord Rocket är stenklar... lite överpace och sen är det slut.
|
Citat:
Från bakspår? Klart missgynnad av läget... Men, det är klart - många gånger missbedömer man chanserna på dessa startsnabba hästar, från bakspår... |
nu är det mkt svammel grabbar:)....
|
Citat:
|
Mitt svammel i avd 6 blir 5 Marlin Jet - spets och slut
|
idag blir det enbart DD och där kommer jag trycka hårt....
|
blir körning mellan 4,5,6 i sista och 8 vinner och Flemming ramar in v65
|
kan vara så.....hur det än blir så kommer jag sjöa rejält på DD idag....
|
Citat:
sitt inte och håll på degen själv ... delad gläje e dagens dubbel glädje;) |
Registrerat spel
Datum: 2013-04-04 Bana: Åby Spelform: V65, omg. 47 Avd Ordinarie hästar (Res.) 1 1, 5, 10 (3, 12) 2 2 Lawyer Lohr (3, 1) 3 1, 6, 11 (9, 12) 4 7, 8, 11 (6, 1) 5 4 No Big Deal (1, 2) 6 1, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11 Vadet gäller startnummer 216 rader x 1 x 1,00 kr = 216,00 kr Kvittonummer: 030A xxxx xxxx 0041 Där har ni facit...:) Lawyer Lohr egentligen bäst på kort distans, men varit ute i rätt hårda sällskap på slutet, här tar han spets, sedan kan kusk välja att köra i spets alternativt vinna från snikspåret. No Big Deal tror jag bara är bäst, kommer bli körning i detta lopp vilket gynnar. Svanstedt dessutom väldigt uppåt, nej denna är klar. |
nej har gått för dåligt....idag måste sjöa själv:) oddsen sänks så oerhört när ni ryggar!:)
|