![]() |
Uppsnack V4 Solvalla
Ser rätt begränsat ut idag på förhand som vanligt kanske går det trots allt att fälla nån/några storisar jag tror att 6 No Time To Cry vinner från alla positioner i V4-1 däremot kan man kanske försöka välta favoriten i V4-2 om han inte trummar på som han gjorde senast?! Flerkupong kanske
|
Passa rebellion i andra, första barfota runt om. I tredje varnar ja för jl's buv, startkatapult som varit hårt betrodd i v75. I sista är yorkshire lunchens bästa spik.
|
Har inga jätteideer så får bli ett system där jag är tråkig i början och spikar favorietn sen får det gärna hända lite
6 2,3,5,6,7,10 5,8 Alla |
Citat:
Gillar Buven... men hans G brukar köra passivt efter vila med denna häst och tror han släpper till 5. Troligen är 5 klar men dubblar med 8. |
Luktar S&S lång väg på Björn i 3:e. Övriga göra sig inte besvär...
Dessutom stor chans för favoriten i 1:a, enda hästen Bergh skickar till Valla. Angeläget ärende? Favoriten i sista känns huvudet högre än övriga & bfro... Luktar alltså låg utdelning idag |
jag tycker det luktar lax:) jättesmäll i sista:)
|
Rolig multi idag:
6 2,3,5,6,7,10 5,8 4 |
Jag lassade in 600 spänn på Blue Star Cosmic i tredje till 2.25 på Bet365 - klart överodds!
Nu sjöar vi! :clap: |
Citat:
|
Pilkast vi måste döda myten om stjärtgosseri.... konstigt att folk inte fattar att vanlig manlig vänskap och klara vinnare existerar.
|
Citat:
Nej, vinnare - kommer ge runt två gånger som vinnare! Strax under, till och med, tror jag... :cheers: |
Står i 4,30 på ATG
|
Citat:
Äsch, låt doob drömma om oss om han vill - vi starka män är det lätt att skämta med på internet, kanske inte lika lätt i verkliga livet när våra muskler spelar i deras ansikten... Hehe! :KO::hurt: |
Citat:
jo men jobbigt för honom när hans sömn störs av hans erotiska drömmar:):cheers: |
Citat:
|