![]() |
Citat:
Du kan ditt trav:cheers: |
Ja ska en 90% are vinna sen så blir nog utdelningen därefter LÅÅÅÅG
|
Ja SS kan sitt dom..Klar spik av dom!
|
ja,, har knappt sett ett lopp gå så sakta....men det vet ju alla vilken respekt de har för oskar.... hästen var ju totalt okörd i mål.... konstigt att så många här gard då man visste att det var spets och lustempo....
|
Jo alla här förstod att det skulle va lustempo i lärlingsloppet.....:rolleyes:
|
ja hade jag vetat att 1 skulle bli struken hade ja nog spikat 4, men ja lämna in tidigt & då åkte 11 med som dubbling, vilket jag med facit i hand kunde lagt ngn annanstans, men men, lätt & va efterklok, man kan inte göra mer än att ha 2 rätt hitills
|
Citat:
ja den fick ni redan på lunchen.... men sen tittade ju SS in och läste och förstörde odds och streck....tur pajaserna fick in 11 på reserv för 1 |
Citat:
|
men än är det ju inte värt något... måste ju hända något i tre lopp också.....jobbar in sandy streamline nu,,,
|
Ställer mig upp på min hotellsäng i HBG. Jag sträcker armarna i luften och skriker!
Whos the man! Whos the fucking man?? |
Citat:
|
Blir en lite kul DD idag
Kup 1. DD1. Alla DD2 I Me Mine Kup2. Avd1.2.6.11.12 Avd2 1.3.6.7.9 |
ingen rens tyvärr...
|
Trav
Tack för Ginala Laxen
|
ylitalo måste vinna nu
|
Ursäkta
Det blev fel Peace ska det vara. ;)
|
Ginala har jag ej gett det var PEACE love and understanding som gav den....tror jag....
|
Mkt bra info från Peace där ang Ginala!
Vi fick fina 2.40 mot twigs Voici HTH. Tackar:KO::hattenav: Vilken dag detta!! |
Mkt kvalite här på Sharps travsektion säger jag samtidgt som jag smuttar på en kaffe från roomservice:D
|
skulle kört multi ger inte en kr idag
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Sluta ge tips, din ledarhund är arg |
Citat:
|