Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V86 17/4 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15936-uppsnack-v86-17-4-a/)

Grogg12 2013-04-17 15:08

Jämt så ni vet finns Indigious till 1.85 hos bet365 än! ofta man får det på en 87%are..

clajo 2013-04-17 15:10

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 244789)
Tror jag spikar Rapide Marke idag. Ska väl vara omöjligt att ta 40 meter på den på 2140m?
Va ju förra året ute i stenhårda lopp mot hästar som tjänat lika mycket som dom på 40 idag. Rekordsänkte senast och om det inte strular så måste det ju vara väldigt bra chans.

Det skräller i detta loppet!!!:gun_bandana:

danberg 2013-04-17 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av KP (Inlägg 244777)
Noterar att Uhrberg reser ända till valla med 1 häst och startar bara i ett lopp (avd 8). Antingen har han en flicka som han prasslar med här i smyg och startar som anledning. Eller så tror han på bra chans :)

Tidigare hade han i alla fall en tjej på Vallas sekretariat som han smög med, men vet inte om så är fallet längre..:evilgrin39:

tornado 2013-04-17 15:19

Nån som har spelarservice? Vad säger åke om New Line? Snål idag sjuk dessutom...

anderna 2013-04-17 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 244806)
I saw you vinner från dödens med men tror han tar spets, få som är så snabba ut som i saw you. Friction är ju 200 meter efter i saw you första 500 han har ingen chans. Åke tror i saw you kör under 11 lätt på distansen..vem ska ta emot?

I saw you är ju ojämnt startsnabb. Alltid snabb ut men inte så ofta blixtrande. Tror 1 håller upp spets med hjälp av Amaru Boko. Släpper både 1 och 2 så vinner I saw you men jag är tveksam till det!

robfri 2013-04-17 15:31

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 244806)
I saw you vinner från dödens med men tror han tar spets, få som är så snabba ut som i saw you. Friction är ju 200 meter efter i saw you första 500 han har ingen chans. Åke tror i saw you kör under 11 lätt på distansen..vem ska ta emot?

Åke Lindblom är alltid optimist, oavsett häst han kör. Inte en chans att han tar en längd på Redèn i starten, & jag tror han vill köra i spets. Detta lopp är låst på 1,2,4, ödslar inga slantar i onödan på I saw you.

mijo14 2013-04-17 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av danberg (Inlägg 244810)
Tidigare hade han i alla fall en tjej på Vallas sekretariat som han smög med, men vet inte om så är fallet längre..:evilgrin39:

En player alltså :thumbup:

DavidP 2013-04-17 15:33

Citat:

Ursprungligen postat av anderna (Inlägg 244812)
I saw you är ju ojämnt startsnabb. Alltid snabb ut men inte så ofta blixtrande. Tror 1 håller upp spets med hjälp av Amaru Boko. Släpper både 1 och 2 så vinner I saw you men jag är tveksam till det!

Det där är ju nått du läst på aftonblaskan. Den enda som kan svara är reden och han släpper när Åke trycker gasen i botten han kör ju mer offensivt än lutfi förfan! Jag säger som laxen han vinner med 100 tro mig har bra kontakt med Åke och vet vad som gäller ikväll

robfri 2013-04-17 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 244816)
Det där är ju nått du läst på aftonblaskan. Den enda som kan svara är reden och han släpper när Åke trycker gasen i botten han kör ju mer offensivt än lutfi förfan! Jag säger som laxen han vinner med 100 tro mig har bra kontakt med Åke och vet vad som gäller ikväll

Ja Redèn är ju verkligen känd för att släppa ledningen....lr inte

DavidP 2013-04-17 15:41

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 244817)
Ja Redèn är ju verkligen känd för att släppa ledningen....lr inte

Jaja slösa ni pengar. De som vill vinna ryggar så får vi se ikväll!

anderna 2013-04-17 15:42

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 244816)

Ok... I saw you kan spetsa med maxklaff eller om Reden släpper. Kör åke sig till spets kommer det kosta och då plockar Friction ner honom lätt. Vilket han förmodligen gör oavsett.

robfri 2013-04-17 15:44

Citat:

Ursprungligen postat av anderna (Inlägg 244819)
Ok... I saw you kan spetsa med maxklaff eller om Reden släpper. Kör åke sig till spets kommer det kosta och då plockar Friction ner honom lätt. Vilket han förmodligen gör oavsett.

Instämmer helt, ser knappt I Saw You som en bra gulddivisionshäst.

robfri 2013-04-17 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av DavidP (Inlägg 244818)
Jaja slösa ni pengar. De som vill vinna ryggar så får vi se ikväll!

Innan du slänger pengarna på en dålig spik kan jag ju meddela att I Saw You inte går med helstängt huvudlag ikväll,Åke kommer inte ladda från start då han anser att han inte tar sej förbi de invändiga även om han skulle ladda för fullt från start.

Helge 2013-04-17 15:50

Citat:

Ursprungligen postat av anderna (Inlägg 244819)

Svårt att tänka Reden släpper.. idag maxar han optimalt, bfro, helstängt och provar även jänkarvagn (Tornadovagn). Kör så länge lampan lyser mao.

Helge 2013-04-17 15:57

Citat:

Ursprungligen postat av tornado (Inlägg 244811)
Nån som har spelarservice? Vad säger åke om New Line? Snål idag sjuk dessutom...

Bästa chansen men svårt ta in 40, behövs nog lite tur. Kommer göra ett bra lopp och bfro. "Ganska optimistisk" "Hur pass offensivt det blir vill jag inte lägga mig i."

Ibland bjuder han ju på "klaringar", typ i går, denna bara vinner. New Line kvalar inte in i den kategorin ;)

Krya på dig!