Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   Uppsnack V75 Åby 20/5 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/15942-uppsnack-v75-aby-20-5-a/)

putte64 2013-04-19 10:37

Citat:

Ursprungligen postat av whalz (Inlägg 245095)
Picasso kan ju vara snuskigt startsnabb om dom vill!

Det är den som jag tror spetsar

Grogg12 2013-04-19 14:31

5 Figaro Sånna (Kim Eriksson) vinner. ­Jaså, mer utförligt? Var jättebra senast och tog dem på styrka. Det är han rätt så bra på. Bästa läget. Fem är lagom för honom. Då kan han runda till dem. Som sagt. Han ska ses med god vinstchans, säger Kim.

Vad tror ni? blir det en Vendi i repris?

Jag spikar iaf! :cheers:

Pilkast 2013-04-19 14:47

Bet365 har Rocky Winner som icke startande i lopp 10 - vet de något vi inte vet, eller bara ett misstag - lutar väl åt det sistnämnda...

:moneybag:

capone 2013-04-19 14:55

Tufft så 2 stenklara spikar Aroma Grim & Sebastian K. kan det vara två bra spik ??

Klanke 2013-04-19 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av Grogg12 (Inlägg 245139)
5 Figaro Sånna (Kim Eriksson) vinner. ­Jaså, mer utförligt? Var jättebra senast och tog dem på styrka. Det är han rätt så bra på. Bästa läget. Fem är lagom för honom. Då kan han runda till dem. Som sagt. Han ska ses med god vinstchans, säger Kim.

Vad tror ni? blir det en Vendi i repris?

Jag spikar iaf! :cheers:

Samma här tror det är den formstarkaste i fältet. Värst emot är väl nr 10

dirteeh 2013-04-19 14:59

Varför tror ingen på Beckman? open strech och allt i värsta fall. Raja mirchi gick ju felfritt senast och kunde inte rå på beckman trots det.
Sebastian K spår 8 klarar det?

sally 2013-04-19 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 245149)
Varför tror ingen på Beckman? open strech och allt i värsta fall. Raja mirchi gick ju felfritt senast och kunde inte rå på beckman trots det.

Beckman är ganska betrodd ändå, lika mycket som Raja tror jag. Jag förvånas över att ingen tror på fransoserna. Är det banan eller patriotism som får folk att inte tro på dem?

ingo73 2013-04-19 15:25

beckman

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 245149)

alltså helt ärligt hur skulle beckman stå emot dessa fyra topphästar R.M, Marharajah, S.K och fransosen. Är ni fulla klockan halv fyra en fredag?

dirteeh 2013-04-19 15:27

Citat:

Ursprungligen postat av ingo73 (Inlägg 245155)
alltså helt ärligt hur skulle beckman stå emot dessa fyra topphästar R.M, Marharajah, S.K och fransosen. Är ni fulla klockan halv fyra en fredag?

Ingo vad snackar du om? beckman stod ju emot RM när den gick felfritt senast. Nu från spår 1 med open strech, vad talar för annat?

Edit: och maharajah är nog omgångens mest överstreckade

anderna 2013-04-19 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 245156)
Ingo vad snackar du om? beckman stod ju emot RM när den gick felfritt senast. Nu från spår 1 med open strech, vad talar för annat?

Raja Mirchi gick med skor och behövde loppet. Men visst kan Beckman vinna.

ingo73 2013-04-19 15:42

oense

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 245156)

mycket möjligt att maharajah är överstreckad men man måste tänka på att Raja inte var optimerad balansmässigt, Sebastian är den hästen som åke kör själv, och hade Örjan kört tidigare med marharajah senast vinner han för det lyste form om han.
Andledningen till att Åke körde fram igen senast var att antingen var hästen stänkrädd eller tyckte åke att ludde sänkte tempot för mycket men beckman enligt min mening har inte ens en chans på 100 att vinna detta.
Min mening och jag får ta en del skit om jag har fel

Trinity 2013-04-19 15:47

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 245091)
Av det jag sett så är rocket zet inte speciellt start snabb
Kan inte tänka mig att den spetsar

Du har helt rätt, Rocket Zet är inte direkt startsnabb.

cochise 2013-04-19 15:55

ja så stöddig som du e ingo... så får du nog det ;)

jag tror beckman vinner

Pilkast 2013-04-19 15:57

Hehe, Maharaja överstreckad...?! Hur fasiken kan ni tycka det - om formen nu infunnit sig så lägger han detta gäng på rygg lätt! Bara fransyskan emot då!

dirteeh 2013-04-19 15:59

Citat:

Ursprungligen postat av Pilkast (Inlägg 245168)
Hehe, Maharaja överstreckad...?! Hur fasiken kan ni tycka det - om formen nu infunnit sig så lägger han detta gäng på rygg lätt! Bara fransyskan emot då!

Just för att formen inte infunnit sig än :)