![]() |
Djävla Takter!
|
Bläh spik på Porthos var ju inte ens nära :(
|
Nu måste 10an vunnit. 12an åker man på, men visst var det fördel 10?
|
Ja Figaro vinner ju baklänges utan Takters hjärnsläpp...
|
Visst Nougaten och porthos e bra båda 2, men den moraliska vinnaren är ju Figaro Sånna.
Om inte Jonny kommer upp och trycker så vinner ju Figaro lätt. |
Ja man kan ju fråga säg hur Takter kör ibalnd? Har han ingen koll på att han kör en 34oddsare som aldrig kommer släppas till ledning?
|
Matchen
Nu får vi se matchen mellan Beckman Vs Marharajah och får hoppas att sharpsen dyker upp från pilkast som han lovade..
Blir inte ens spännande:KO::KO: |
oj oj oj oj oj
|
Haha, vilken utklassning
|
Jaha är Marre tillbaka som världens bästa häst igen då!?
Luddes hästar är ju ofta rena skämten. Sviker sviker sviker. 1 på 10 lever upp till förväntningarna... |
GG pilkast
|
Beckman tredje sist i mål - två galoppörer bakom sig! Ca. 100 meter efter Maharaja i mål - UTKLASSNING! So ship it, dirteeh!
:claps: |
Vad fan - Örjan på lipen! Inte ofta man ser detta och det måste nog kännas för gubben i lådan...
|
Du har fått allt jag äger :)
|
maharajah
det var ett billigt lopp han vann men det visste vi ju innan:gun_bandana:
|
nu målar vi
picasso spiken för dagen SoS:gun_bandana:
|
La ett spel tidigare i veckan på Maharadjan men när jag såg värmningen så BOMBADE jag in på hästen. Sen kan man fråga vad Åke höll på med. Vilken hybris man kan ha o tro man ska kunna vinna pressandes från dödens med Sebbe K i detta gäng.
|
Trist med Figaro Sånna. Hade spikat den..
Ferrari Håleryd kan kanske överraska nu. |
Suck byggde allt på Picasso. Travsäker och aldrig galopperat i auto. Så vad händer....
|
Lirar plats på Marta Broline från Redéns formstall till 7,75x fläsket. Från ett okej läge och med barfota bak för andra gången i livet så känns det spelvärt. En häst som oftast hamnar på pallen (70%).
|
samma här men dubbeln är ju kvar.
Jag kör DD 1,12 mot ettan i andra och håller alla tummar |
Plats på Keeping Julia till 2.25 på Bet365! Kanonodds!
|
nu ska pengarna fördelas....
alla tummar på torbjörn janson ;) |
Citat:
|
Kör en liten dubbel
3.5 x 1 150:- samt 3 x 4 100:- |
Citat:
|
DD
12 - 1 4 6 9 11 x 60 kr Tvilling: 12 Prada Secret U-häst - alla x 10 kr + rak 9 - 12 x 50 kr |
DD
1 - 4 x 1000 kr |
dubbel på ludde hahaha. sämst. K******k. Många u:n blev det. Var nära
|
Registrerat spel
Datum: 2013-04-20 Bana: Åby Spelform: Dagens Dubbel, omg. 219 Avd Hästar 1 1 Nonstop Sas* 2 2, 6 Vadet gäller startnummer 2 x 20,00 kr = 40,00 kr Kvittonummer: 0522 0A9D xxxx 8045 |
Citat:
Nära o vinna för nr 12 i avd 2. |
Citat:
|
Citat:
7an satt klockrent! |
Citat:
|
Citat:
Kanske ett tack istället för all info jag levvar! |
Citat:
LoL - och jag är Elvis - ungefär samma sanningshalt i det men who cares... tack är väl fel att komma med då man inte lirade idag så snarare ordet "Grattis" så den bjuder jag på - GRATTIS! |
Citat:
|
Satt 7:an?
Jag fick intrycket att du skulle spika Rocky W. efter strykningen.....
|
Citat:
|
Efter som jag älskar trav så blir jag jävlig lycklig av att se när magihästar som Maharadja göra såna lopp. Detta lopp går lätt in på mitt topp5 lopp genom tidena.
Etta är när Queen L käkarPeace Corps efter att Peace Corps lämnat Johansson för Jansson. Stod på uteläktarn och bara vrålade!! |